Успешно завршен Бунт Рок Фестивал 2025: Рок сцена не треба да брине за будућност
По оценама стручног жирија фестивала, победник 9. Бунт рок фестивала је београдски бенд „Пакс”, вицешампиони су група “О.К.О.Т”. а треће место је освојио састав „Сан Гвида са Хокаида”.
Уз снажне рифове, сирову емоцију и аудиторијум који цени вредности ауторске музике и жели да подржи оне који тек ступају на сцену, успешно је завршено девето издање Бунт рок фестивала РТС-а. Општи утисак: рокенрол у Србији није звук прошлости, већ је и глас нове, самосвесне генерације музичара.
Водитељски трио, током три вечери програма (два полуфинала и финале) чинили су: ауторка емисије Бунт и Бунт рок фестивала – Бранка Главоњић и музичари Зоран Стефанов Исказ и Александар Марковић Лама.
За улазак у историју и шансу да постану део нове генерације домаће музичке сцене, десет финалиста – по пет из сваког полуфинала 9. БРФ-а, „одмерили су снаге" у финалу, пред стручним жиријем фестивала, публиком и аудиторијумом РТС-а. У финалу су се такмичили : „Грешни рај”, “Скелет психо манијака”, “Polsky”, “Irina Sace”, “О.К.О.Т.”, „Пакс”, „Сан Гвида са Хокаида”, “Vever”, “Switch” и “Restore”
Победници Бунт рок фестивала 2025, група „Пакс” су освојили златну статуету муње, новчану награду РТС-а од 200.000 динара и награду ПГП РТС-а – снимање студијског албума. Уз сребрну статуету муње, другопласирани “О.К.О.Т.” награђени су и са 150.000 динара, а „Сан Гвида са Хокаида” су као трећепласирани, понели бронзану статуету и новчану награду РТС- а, у износу од 100.000 динара.
Чланови стручног жирија финала 9. Бунт рок фестивала били су: Маја Цветковић (бенд "E-play"), Иван Феце Фирчи (ЕКВ, Задужбина Милана Маденовића), Милена Агбаба (бенд „Репетитор"), Милош Игњатовић (Cinema city), Милован Бошковић (бенд „Земља грува"), директор ПГП РТС- а и композитор Владимир Граић и уредница ТВ канала РТС Музика, Ана Милићевић.
Додељене су и појединачне награде најистакнутијим учесницима 9. Бунт рок фестивала:
Најбољи вокал Бунт рок фестивала 2025 – Јована Стојић („Сан Гвида са Хокаида”), најбољи гитариста – Аљоша Тркуља (“Switch”), најбољи басиста 9. БРФ-а је Алекса Зечевић („Грешни рај”) а најбољи бубњар Бунт рок фестивала 2025. је Миња Вулетић („Пакс”).
Вредне награде (електричну гитару, бас гитару и микрофон) поклонила је компанија “Sky Music”, а бубањ је даровала “Sing Media”.
Награде пријатеља фестивала
По традицији, специјална признања за најистакнутије учеснике, додељују и пријатељи Бунт рок фестивала.
Међу 20 такмичарских бендова који су се представили ове године, Удружење музичара џеза, забавне и рок музике Србије одлучило је да титулу и своју награду за Најбољег басисту (бас гитару) додели музичару Филипу Јанићу, из групе „Сан Гвида са Хокаида”.
Rock radio, у сарадњи са компанијом “Mitros music” по трећи пут додељује награду за Најзанимљивији вокал Бунт рок фестивала. Овога пута су признање и микрофон као награда, доделили Филипу Павловићу, из бенда „Пакс”.
Бунт рок турнеја
Бунт рок турнеја је такође саставни део богатог фонда награда Бунт рок фестивала РТС-а. На њу могу рачунати не само овогодишњи победници већ и истакнути бендови пројекта БРФ.
Овог лета, Бранка Главоњић и њен тим су у сарадњи са организаторима великих фестилала, омогућили да се победници Бунт рок фестивала 2025. представе на чак 11 престижних и занимљивих музичких фестивала, у Србији и региону.
У ревијалном програму финала, наступили су бендови „Оxајо” и „Велики презир”, као и прошлогодишњи победници Бунт рок фестивала, „Мали демон”.
Девето издање Бунт рок фестивала још једном је потврдило колико је важно и потребно уступити медијски простор новим, младим, оригиналним, талентованим и енергичним музичарима који тек започињу свој уметнички пут.
РТС као јавни медијски сервис и тим Бунт рок фестивала наставиће да буду снажна подршка младим, новим генерацијама музичара, јер само тако домаћа сцена може да се освежи, развија и иде напред.
Истовремено, фестивал публици доноси прилику да открије и подржи нове ауторе и музичаре, ужива у искреној и аутентичној музици и да буде део заједнице која негује истинску вредност рокенрола и ауторске сцене.
Коментари