Име детета указује на потрошачке навике родитеља

Кажи ми како ти се зове дете, рећи ћу ти шта и како купујеш! Тако су маме и тате Џека или Џејкоба мање спремне за новине, док родитељи малишана са необичним именима пазаре оригиналније брендове.

Анкета је показала да родитељи својој деци све ређе дају традиционална имена, што је показатељ антикомформистичке тенденције и склоности ка „јединственим“ брендовима, преноси Танјуг.

Године 1940, на пример, пет најчешћих имена за дечаке представљала су 20 одсто свих имена беба у САД. Прошле године, ипак, тај број је пао на свега четири одсто.

Истраживање инвестиционе банке „Голдман Сакс“ потврђује да се имена деце могу поредити са називима брендова, па се тако родитељи одлучују за необична имена јер их више привлаче оригиналнији брендови.

Припадници нове генерације родитеља желе да се разликују од осталих, да скрену пажњу на себе.

Студија, чије делове преноси лондонски Телеграф, открива такође да су родитељи који својој деци дају класичнија имена, као што су Џек или Џејкоб, мање отворени за новине.

Ти родитељи, наводи студија, обично купују производе великих, проверених робних марки, а ретко или никад робу малих, мање познатих брендова.

Број коментара 0

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 25. децембар 2025.
3° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом