Најјачи светски бренд – Ферари

Понос и дика италијанске ауто-индустрије, „Ферари“, најјачи је бренд на свету. Иза себе је оставио и много веће произвођаче, попут „Бе-Ем-Веа“, „Лексуса“, „Мерцедес-Бенца“ и „Фолксвагена“, показали су резултати најновије британске студије.

Иако њена укупна вредност далеко заостаје за „Еплом" и „Кока-колом", италијанска компанија чији је симбол коњ који се пропиње на две ноге је много јачи бренд од тих америчких гиганата.

Наравно да са укупном вредношћу од 3,6 милијарди долара, „Ферари" не може ни да се пореди са „Еплом" чија је вредност 87,3 милијарде долара, „Самсунгом" и њихових 58,8 милијарди и „Гуглом" који „кошта" 52,1 милијарду долара.

Међутим, студија коју је спровела британска агенција за истраживање "Brand Finance" и у којој је извршено поређење 500 највећих светских брендова, показала је да, када се у обзир узму следећи фактори: профитне маргине компаније, приход по купцу, адвертајзинг и улагање у маркетинг, „Ферари" нема премца.

По ефектности бренда и лојалности купаца, ни много веће ауто-компаније попут „Бе-Ем-Веа", „Лексуса", „Мерцедес-Бенца" и „Фолксвагена" нису им „ни близу".

Број коментара 16

Пошаљи коментар
Види још

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 01. јун 2024.
21° C

Коментари

Nena
Мамурлук – како преживети дан после
Cigarete
Шта ми се догађа с организмом кад престанем да пушим?
Decija evrovizija
Дечја песма Евровизије
ablacija
Шта је превенција за изненадне болести
Gdjj
Комшије