субота, 14.02.2009, 10:52 -> 20:34
štampajBrand Fair, dan treći
Najgledanije serije RTS-a
Posetioci štanda RTS-a na Sajmu brendova imali su priliku da se upoznaju i druže sa zvezdama najgledanijih serija Javnog medijskog servisa. Omiljeni domaći brend posetilaca sajma "Jafa".
Poslednjeg dana petog Sajma brendova, RTS je omogućio posetiocima da se upoznaju i druže sa zvezdama najgledanijih serija Javnog medijskog servisa: "Ranjeni orao", "Selo gori a baba se češlja", "Moj rođak sa sela", "Bela lađa", i "Gorki plodovi".
Za Internet portal RTS-a zvezda serije "Moj rođak sa sela" Vojin Ćetković govorio je o svom liku u seriji i o planovima za nastavak.
Prema njegovim rečima, cela koncepcija serije „Moj rođak sa sela " usmerena je na lik koji tumači Dragan Jovanović, kao i na lik pukovnika Vranića, i oni su "nosioci te pozitivne linije u seriji".
"U pitanju je drama kao žanr, predstavlja ljude koje poznajemo, ali sam hteo da kroz ulogu provučem i lične stavove", rekao je poznati glumac.
"Bio sam u vojsci baš te 1999. godine za vreme NATO bombardovanja. Iako sam bio protiv tadašnjeg režima, kao vojnik čija je zemlja napadnuta imao sam i još uvek imam poseban odnos prema tim dešavanjima", objasnio je Ćetković.
„Postoje neslaganja u političkim stavovima, ljudi rade različite stvari, ali sam se trudio da čitavu priču prebacim na lični nivo", kaže Ćetković i ističe da je ono što je zapravo najveća vrednost ovog projekta to što se čitava priča u seriji stvara kroz razgovore glumaca i scenariste. U tom pravcu ide priča i u nastavku serije, najavljuje Ćetković.
"Jafa" omiljena među posetiocima
Dodelom nagrada najuspešnijim izlagačima i omiljenim brendovima završen je peti "Sajam brendova".
Posetioci su za najomiljeniji domaći brend izabrali "Jafu" (Jaffa) iz Crvenke, najomiljeniji internacionalni brend je "Mek Donalds", a regionalni brend crnogorsko vino "Vranac".
Za najperspektivniji domaći brend proglašena je "Revita", a specijalna nagrada za tržišne komunikacije pripala je kompaniji "Si end Si" za liker "Gorki list".
Nagrada za novu brend ideju pripala je kompaniji Telekom Srbija za novi proizvod "Open Aj TV" (Open ITV), a nagrada za najbolji nastup na petom po redu sajmu brendova Sportskoj kladionici "Mocart".
Najveće iznenađenje sajma prema glasovima posetilaca bila je firma "Prokupac", dok je organizator "Mas medija internacional" dodelio specijalnu nagradu za brend "Stil života" kompaniji "Rojal eko fud".
Žena kao brend
Gošće Tanje Peternek Aleksić, glumica Ljiljana Blagojević, TV kritičar Branka Otašević, TV autor Rada Đurić, urednik Bazara Branka Jeremić Subota i Milena Reljin, najtrofejnija ritmička gimnastičarka razgovarale su na temu "Uspešna žena kao brend" i o tome koliko je teško ostvariti dobre rezultate.
Ljiljana Blagojević, glumica, ali od skoro i producent, kaže da joj je glumačka biografija pre svega pomogla da njeno ime bude brend, ali i mnoštvo prijatelja bez čije pomoći ne bi uspela u "prošnji novca".
Za Milenu Reljin su ostvareni rezultati, medalje i takmičenja njen brend, a Branka Otašević smatra da je dugotrajnost uvek sinonim brenda.
"Ima zvezda padalica, ima kometa na nebu slavnih", istakla je Otašević i naglasila da je najvažnije imati pravu meru u svemu što čovek radi.
"I brendovi mogu biti kvarljiva roba, godi svakako kad nosiš taj žig slave, ali stalno si na probi, iznova učiš i stvaraš", ističe Branka Otašević.
Za Radu Đurić, najvažnije je "ne ogrešiti se profesionalno" i to je najbolji brend, to je ta prepoznatljivost. "Kad si brend, moraš tek tada raditi, moraš od sebe dati najviše", smatra Rada Đurić.
Jubilej Kinoteke
U drugom delu debate autorke emisije "TV lica - kao sav normalan svet" tema razgovora bila je "Trajne vrednosti kao brend - 60 godina kinoteke". Svoje stavove su izneli direktor Muzeja jugoslovenske kinoteke Rale Zelenović i dobitnici Plakete kinoteke, glumci Dušan Janićijević, Eva Ras, Ružica Sokić i kompozitor Zoran Simjanović.
Ljudi brže i lakše reaguju na poznato lice, pa glumci sve češće prelaze u producente, a da bi film uopšte bio snimljen neophodne su pare, to jest sponzori, a to je slučaj i sa Kinotekom, smatraju učesnici debate.
"Kod nas nije kao u Evropi i svetu gde glumac za ulogu biva nagrađen za ulogu da može da otvori firmu, koliki god njegov doprinos bio", rekla je Ružica Sokić.
Direktor Muzeja jugoslovenske kinoteke, govoreći o proslavi jubileja Kinoteke, istakao je da ljudi najčešće imaju potpuno pogrešnu pretpostavku o tome kako proslava treba da izgleda.
"Nije vatromet proslava, već ti ljudi, njih 200 koliko Kinoteka može da primi, jer niko sa proslave nije otišao da se nije osećao dobro. To je proslava", objasnio je Zelenović.
Muzej jugoslovenske kinoteke je svetski brend i u skladu sa tim, gosti proslave 60. godišnjice biće velikani poput Vima Vendersa i Tea Angelopulosa, rekao je direktor Muzeja jugoslovenske kinoteke.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 5
Пошаљи коментар