TV feljton-Vitorio Storaro-Svetlost i senka

„Kultura je veoma lepa ako se pojedinačno analizira. Svaka u sebi nosi svojstvenu lepotu. Ali ja sam snimajući filmove uvek težio da tražim univerzalni simbol. Onaj za koji nije važno gde se manifestuje. Koristio sam se geografijom, osvetljenjem, bojama i kulturom određene zemlje“, rekao je za Televiziju Beograd Vitorio Storaro, italijanski filmski snimatelj i direktor fotografije, koji je 2006. godine u Beogradu bio angažovan na snimanju filma „Karavađo“ reditelja Anđela Logonija.

Direktor fotografije raskošnog opusa, ovenčan sa čak tri Oskara za fotografiju kultnih filmova „Apokalipsa sada" (F. F. Kopola, 1979) „Crveni" (Voren Biti, 1981) i „Poslednji kineski car" (B. Bertoluči, 1987), fascinantnu karijeru započeo je šezdesetih godina 20. veka, a skoro svi filmovi na kojima je radio dobili su najviša priznanja i svrstali ga među 10 najvećih filmskih snimatelja na svetu.

Коментари

Pismenost
Ако сте и ове године донели одлуку да промените своје навике, психолози имају неколико савета
Дрмно
ЕПС ће размотрити захтев за расељавање села Дрмно
PRETPLATA
Такса за јавни медијски сервис и услови ослобађања
Nije baš lako...
Ако сте и ове године донели одлуку да промените своје навике, психолози имају неколико савета
Добар текст
Ако сте и ове године донели одлуку да промените своје навике, психолози имају неколико савета