Читај ми!

TV feljton: Slobodan Reljić

U izmenjenom društvenom i kulturnom kontekstu uspostavlja se drugačija uloga medija. Slobodan Reljić, novinar, nekadašnji glavni i odgovorni urednik NIN-a, danas univerzitetski profesor, bavi se ulogom medija u svojoj knjizi Kriza medija i mediji krize, koja je bila povod za razgovor i presek o stanju u medijima u ranom XXI veku.

Kao udarna pesnica korporativnog kapitala, savremeni mediji promenili su i ulogu novinara. Novinarstvu više nije potreban novinar koji misli, već koji ide po mišljenje, kaže Slobodan Reljić. Ukinut je i zajednički front novinara i građana. Vest, osnovni proizvod medija ideološki je odavno natopljena potrebnim sadržajem, zatim potpuno komercijalizovana, što ju je izguralo u sferu zabave, jer zabava stiže do najvećeg broja potrošača i donosi najveće profite. Mediji krize sve manje su sredstva informisanja u funkciji građana, a sve više industrija svesti.
Slobodan Reljić govori i o tretmanu intelektualca u savremenim medijima, koji je sveden na društvenu marginalnost. Prostor za slobodno mišljenje meri se promilima, intelektualci ga sve manje imaju, da bi dali adekvatne odgovore na izazove vremena. U planetarnoj industriji svesti, laž sve više postaje standard.

Urednik i voditelj: Vojka Pajkić Đorđević

 Repriza u  10:40

Коментари

Re: Poreklo
Чије гене носе народи у региону
Imam novcic od 1 centa dole je vrednost ponudjena 6000 dinara
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Imam mali novcic 1 cent
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Косовски вез
Нематеријална културна баштина Србије – косовски вез
Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара