понедељак, 11.02.2019, 09:00 -> 09:37
Nataša i Una - Samo bez straha
Izvođači: Nataša i Una
Naziv pesme: Samo bez straha
Muzika: Predrag Vukčević, Marko Stojanović Luis, Petar Zorkić
Tekst: Nataša Guberinić, Predrag Vukčević, Una Senić, Nemanja Kostić
SAMO BEZ STRAHA
Samo bez straha, pusti glas
Neko želi da te čuje, nisi sama, ima nas
Pokaži moći, otvori oči
I zagrljaj je pobeda, i pobeda je poljubac
Ti, pitaj, volim te biće odgovor
Pitaj, ja ću se vratiti na to
Zatvori oči, idemo, vodim te, idemo
Sad dobro znaš, šta je šta
Nemoj da te vodi strah
Svaki dah daj da živi ljubav
Ti budi svetlo, budi sjaj
Budi sunce kad je mrak
Drugo ime ti je ljubav
Samo bez straha, pusti glas
Nekad svemir te je mazio njegovim prstima
A sad ta ruka koju voliš ti sve oduzima
Moraš sve da daš a da primiš samo udarac
Ljubav daješ, kažu ljudi ljubav se ne uzvraća
A ti nisi rođena da bi bila vođena
Rođena si slobodna a neoslobođena
Rođena si da živiš a ne da čekaš kraj
Prati svoje srce u njemu je put za raj
Ti, pitaj, volim te biće odgovor
Pitaj, ja ću se vratiti na to
Zatvori oči, idemo, vodim te, idemo
Sad dobro znaš, šta je šta
Nemoj da te vodi strah
Svaki dah daj da živi ljubav
Ti budi svetlo, budi sjaj
Budi sunce kad je mrak
Drugo ime ti je ljubav
Ti budi svetlo, budi sjaj
Budi sunce kad je mrak
Drugo ime ti je ljubav
Sad dobro znaš
Šta je šta
Nemoj da te vodi strah
Svaki dah daj da
Živi ljubav
Ti budi svetlo, budi sjaj
Budi sunce kad je mrak
Drugo ime ti je ljubav
Samo bez straha
Pusti glas
Nataša i Una su jedinstveni spoj, više nego dobre ponaosob a savršene zajedno - kao džin i tonik, so i biber, med i mleko. Oni koji su se sa Uninim oštrim jezikom upoznali još preko naše prve ženske hip-hop grupe „Bičarke na travi" ili ovih dana u jutarnjem programu Plej radija, a Natašinog moćnog glasa se sećaju iz TAP 011 ili je religiozno prate na nastupima sa „Di luna bluz" bendom za koje se uvek traži karta više - oni možda i znaju šta da očekuju od ove dve fenomenalne žene na Beoviziji. Ostali, nisu ni svesni šta ih čeka!
Ljubav i iskustvo koju su pretočile u pesmu „Slobodna" stvorili su jedinstven spoj muzike i poruke; jedinstven baš kao što su i one - džin i tonik, so i biber, med i mleko - Nataša i Una.
Petar Zorkić je rođen 20.11.1986. godine u Bangkoku (Tajland). Završio je osnovnu školu i Filološku gimnaziju u Beogradu, a diplomirao na Odeljenju za sociologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu. Kao multi-instrumentalista (gitara, bas gitara, perkusije) aktivno počinje da se bavi muzikom 2003. godine kada sa prijateljima osniva rok/bluz bend „Maron Šo" sa kojim izdaje svoj prvi album 2006. godine. Sa ovim bendom Petar nastupa na Bir festu u Beogradu 2007. godine i beleži puno nastupa širom Srbije u okviru karavana Radija 202, ali i samostalno. Nakon nekoliko godina rada u bendu, Petar širi oblast interesovanja u okviru različitih muzičkih žanrova i počinje samostalno da piše muziku, aranžmane i tekstove i da širi saradnju sa mnogobrojnim muzičarima različitih muzičkih senzibiliteta. Saradnju započinje sa Markom Luisom na njegovom debitantskom albumu „Šajn on mi" na kojem uz Marka potpisuje muziku, aranžmane i tekstove. Saradnju sa Markom Luisom nastavlja radeći na njegovom drugom albumu „Beskraj", kao i na narednom albumu „Euridika" gde je takođe potpisan kao kompozitor i aranžer. U saradnji sa Božom Vrećom, snima bas gitare na Božinom albumu pod nazivom „Pandora". Radi kao aranžer, gitarista, bas gitarista, perkusionista i tekstopisac na singlu američkog izvođača Rona Holsija pod nazivom „Srpkinja". Stalni je član benda „Lejdi Jelena" (Jelena Petošević) kao perkusionista. Aktivan je i kao perkusionista na klupskoj sceni kod nas već dugi niz godina gde sarađuje sa mnogim muzičarima. Izdao je pet singlova od juna 2018. godine, kao kantautor pod nazivom „PetarZ", a trenutno priprema svoj debitantski album koji će biti objavljen 2019. godine.
Marko Stojanović Luis je rođen 25.01.1985. u Minhenu u Nemačkoj gde je završio osnovnu školu, ekonomsku školu i školu za perkusije u sklopu Minhenskog konzervatorijuma. Profesionalno se bavio košarkom od 1999. do 2006. godine. Marko se preselio u Beograd 2007. da bi upisao Fakultet dramskih umetnosti na katedri za Snimanje i dizajn zvuka što je uspešno diplomirao. Paralelno sa fakultetom, Marko je svirao perkusije sa svojim ocem Ljubišom Stojanovićem Luisom. Sa autorskim soul bendom „Marakuja" izdao je dva albuma. Marko Stojanoviđ Luis je član klupskog benda „St. Luis bend" koji je aktivan i uspešan na klupskoj sceni u Srbiji i regionu od 2008. godine. U maju 2015. godine Marko je izdao svoj prvi solistički album pod nazivom „Šajn on mi", koji je kompletno na engleskom jeziku. Od tada se posvećuje solo karijeri na kojoj i danas vredno radi. Njegov drugi albumom „Beskraj" obilazi ceo region što na festivalima tako i na samostalno organizovanim koncertima i donosi mu veliki uspeh. Turneja „Beskraj" još uvek traje te Marko uporedo radi i na novom albumu pod nazivom „Euridika" kao i na organizaciji turneje po regionu i Evropi. Pored autorskih albuma, Marko Louis je učestvovao u mnogobrojnim muzičkim projektima i bio je gost u različitim eminentnim sastavima.
Predrag Vukčević je rođen 25. decembra 1978. u Beogradu. U muzičkoj, odnosno u industriji zabave, aktivan je od sredine devedesetih pod različitim umetničkim imenima. Prvi je i jedan od nekolicine domaćih Di Džejeva koji su zvanično nastupali na Glavnoj bini Egzit festivala (2003), a bio je i zvanični Di Džej „BBoy Battle of the Year" takmičenja Srbije i Crne Gore u periodu 2001 - 2003. Bine je delio sa mnogim poznatim inostranim i regionalnim izvođačima. Saradnju sa producentom Milanom Stankovićem - Sevdah Bejbi započinje 2005. godine kao tekstopisac na nekolicini njegovih numera objavljenih na engleskom jeziku za inostrane izdavačke kuće.
Od 2007. godine ulazi u muzičko novinarstvo i teoriju i objavljuje mnoštvo uticajnih članaka i eseja o hip-hop i fank kulturi u magazinima Popboks, Huper i sl.
Odabrani stihovi Predraga Vukčevića, kao primeri njegove rep poetike predstavljeni su u knjizi "Philosophy and Hip-Hop: Ruminations on Postmodern Cultural Form" (Palgrave Macmillan, New York, 2014) profesora Dr Juliusa Baileyja, gde su, uz stihove velikana afroameričke rep tradicije poput Rakima, Jay Zja, Andrea 3000 i drugih izdvojeni i prepoznati kao globalna inovacija poetskog izraza u rep muzici.
Nemanja Kostić - ko ga zna, zna ga kao radijskog čoveka. Već dvadeset godina voli da priča o muzici, a sad se našao u situaciji da će neko na nekom radiju pričati o njemu. Ne zna kako da se oseća po tom pitanju; daleko mu je važnije što napokon razume kako jedna pesma može da ima čak 4 pisca. Teško da će ovih dana napuštati mesto direktora Plej radija. Osim ako ga ova fenomenalna ekipa ne pozove ponovo.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар