Vizija

Nacionalno brendiranje je stvaranje određene slike o posebnosti i karakteristikama neke nacije posredstvom nacionalne kulture, ekonomije, politike, sporta, muzike.

Sve države u svetu svojom političkom aktivnošću, popularnom kulturom, sportskim uspesima, tehničkim dostignućima, proizvodima, književnošću, filmom, šalju određene poruke o tome šta nacija misli, oseća, šta voli ili ne voli, šta vrednuje, poštuje i u šta veruje. Naime, država je u obavezi da svoju zemlju promoviše na što bolji način, jer brend države utiče na tržišnu vrednost svake robe koja se u njoj proizvodi. O nacionalnom brendiranju je sa autorima istoimene knjige Svetislavom Milovanovićem i Marijom Lukinovićem razgovarao Rajko Milošević.

Kroz emisiju vodi Aleksandra Glovacki.

Визија Визија

Autor:
Београд 202

Социо-културолошки магазин, који прати савремене друштвене феномене. Емисију уређују мр Љубица Крминац (култура) и Александра Гловацки (уметност). [ детаљније ]

Коментари

Re: Poreklo
Чије гене носе народи у региону
Imam novcic od 1 centa dole je vrednost ponudjena 6000 dinara
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Imam mali novcic 1 cent
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
Косовски вез
Нематеријална културна баштина Србије – косовски вез
Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара