субота, 24.08.2013, 19:29 -> 20:39
„Fića“, bio i ostao poseban
Ponosni vlasnici „fića“ redovno se druže u avgustu u Beogradu. Pitaju se za zdravlje i proveravaju u kakvoj su formi njihovi ljubimci, prvi automobili napravljeni u Kragujevcu.
Bio je jedan od najvećih simbola bivše Jugoslavije. Gotovo da nema porodice koja nije šezdesetih i sedamdesetih godina prošlog veka vozila „fiću“ kupljenog, naravno, na kredit.
Zaljubljenici u prvi auto koji je napravljen u Kragujevcu, čuvaju ih u garažama i samo povremeno provozaju.
Ponosni vlasnici „fića“ redovno se druže u avgustu u Beogradu ispred kompleksa Muzeja istorije Jugoslavije u Botićevoj 6. Pitaju se za zdravlje i proveravaju u kakvoj su formi njihovi ljubimci, svi stariji od 40 godina.
Četvorotočkaš Bojana Filipovića je najstariji. Dogodine će mu biti okruglo pola veka.
„Ne vozim ga svaki dan. Imam drugi auto za svaki dan. Njega vozim po nekim skupovima, ponekad za svoju dušu odem do Avale, provozam se malo po gradu“, kaže ponosno Bojan.
Vlasnici „fića“ ponekad odlaze i na revije oldtajmera širom Evrope. Kažu da na evropskim putevima izazivaju čuđenje, a na teritoriji bivše SFRJ simpatije.
Nije bio ni najskuplji, ni najveći, ali je bio i ostao poseban. „Fićom“ se nekada išlo na more. Cela porodica. Mama, tata i dvoje dece.
Bilo je mesta za kofere, punu kesu sendviča, termos sa hladnom vodom, a deca na more nisu polazila bez kofice i lopatice za pesak, koje su, naravno, još od kuće nisu ispuštali.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 3
Пошаљи коментар