петак, 13.02.2009, 14:57 -> 15:42
štampajИндијска "Кока-кола" од крављег урина
Индијска националистичка група направила је пиће од крављег урина које ће бити здрава алтернатива "Кока-Коли" и "Пепсију", а продаваће се под именом "Кравља вода".
Најновији покушај "Раштрије Свајамсевак Санг" (РСС), највеће и најстарије Хинду националистичке групе, да се Индија очисти од страних утицаја и промовише своју идеологију Хиндутва, зове се "Гау Јал" на санскриту, а на српском "Кравља вода".
Ом Пракаш, шеф Одељења за заштиту крава РСС-а изјавио је да је ново освежавајуће пиће од крављег урина, здрава алтернатива "Кока-коли" и "Пепсију", у завршној тест фази и да ће ускоро бити лансирано на огромно индијско тржиште.
"Не брините, неће мирисати на урин и биће одличног укуса. Није као газирана пића и неће имати било какве токсине", поручио је Пракаш медијима из свог штаба у Хардвару, једном од 4 света града на реци Ганг.
Хиндуси краве третирају као свете животиње и њихово клање је незаконито у готово целој Индији.
Крављи измет се традиционално користи као гориво и средство за дезинфекцију у селима, док урин игра важну улогу у козметици, а у комбинацији са изметом у ритуалима за "прочишћење" код нижих прстенова система Хинду касти.
У неким индијским продавницама може чак и да се купи чист крављи урин, који стоји на полицама поред јогурта и млека. А ту негде су и "уринске" пасте за зубе.
Од 2001. године, РСС, који броји 8 милиона чланова, промовише крављи урин и као лек за широк опсег болести, од проблема са јетром до гојазности, па чак и у борби против рака.
Овај националистички покрет често је био оптуживан за коришћење насилних метода, као што је убијање 67 хришћана у источној индијској држави Ориса прошле године. Такође, на мети су им биле и стране компаније у Индији, као што су "Кока-кола" и "Пепси", против чије робе су 1994. организовали бојкот широм земље.
Ом Пракаш каже да је ново пиће базирано на урину миксованом са неколико лековитих и "ајурведа" биљака. Додао је да ће бити јефтино и нагласио да ће моћи да парира америчким "кола" брендовима, веома популарним у Индији, упркос њиховим огромним буџетима.
"Бићемо им велика конкуренција, јер је наша 'Кравља вода' добра за човечанство. Размишљамо и о извозу."
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 2
Пошаљи коментар