Лавор и бокал поново у моди
У договору са представницом Србије на Евровизији Аном Ђурић Констрактом, компанија "Металац" из Горњег Милановца произвела је лимитирану серију од 500 сетова за прање руку. Сав приход, који би могао да достигне и 2,5 милиона динара, одлази "Националном удружењу родитеља деце оболеле од рака", НУРДОР-у.
Старински емајлирани бокал и лавор за прање руку, у необичном наступу за избор за нашу представницу Евровизије, неочекивано је привукао пажњу јавности али и фабрике у којој су се пре више од три деценије производили.
''Сећам се, то је било, имало је свако домаћинство тај бокал и лавор. Није имала кућа без тога, поготово у селу, " каже Дејан Поповић, радник у Погону емајлираног посуђа.
Из горњомилановачке фабрике дошли су на идеју да поново направе уникатни комплет и поклоне га Контстракти, што је изазвало буру на друштвеним мрежама.
''За 48 сати смо успели да произведемо узорке, да фотографишемо и да објавимо на нашим друштвеним мрежама. Убрзо након тога Констракта се јавила и рекла да прихвата поклон:"Може, може, може!" И ми смо кренули са њом у причу, јер се у том моменту јавило пуно људи којима је тај сет био јако занимљив,'' наводи Јелена Мијатовић, директорка Металац Дигитала.
Тако је настала нова идеја. Организована је производња лимитиране серије од 500 лавора и бокала, од чије продаје ће новац бити уплаћен у хуманитарне сврхе, односно ''Националном удружењу родитеља деце оболеле од рака'',НУРДОР-у. ЈОш једна у низ акција Фондације Металац.
"Посебно смо поносни на 800 наших беба, на 3.000 деце које смо помогли у школовању, 600 малишана који су активно укључени у разне видове спорта и све културне и друге догађаје који помажу да окружење у коме живи и послује Металац буде боље,'' истиче Радмила Трифуновић, директорка Металца АД.
Скоро половина ових несвакидашњих сетова до сада је продата онлајн. У хуманитарној акцији "Да нам деца буду здрава" у Металцу се надају да ће до финала Евровизије продати свих 5оо сетова и целокупан приход до 2,5 милиона динара уплатити НУРДОР-у.
Коментари