"Дивљи" таксисти харају аеродромом

Испред аеродрома "Никола Тесла" и даље постоје такозвани "руководиоци", таксисти који вуку путнике за руке, возе преко реда и не укључују таксиметре. Комунална полиција истиче да је немоћна да реши проблем, а таксисти који раде регуларно и Град Београд трпе велику штету.

Таксисти који не поштују ред испред аеродрома "Никола Тесла" понашају се како хоће без обзира на Комуналну полицију и обезбеђење "Паркинг сервиса". Не чекају у реду, улазе на паркинг, а на крају га још и не плаћају. И то без икаквих последица.

Правила о такси-саобраћају на аеродрому постоје, али, изгледа, само на папиру. Проблема на аеродрому колико и таксиста.

Када је Одлуком градске скупштине уведено да путници купе ваучер, а онда уђу у такси који је у том тренутку први на реду, сви су мислили да је то коначно решење. Ипак, закон јачег и даље важи.

Претње оружјем, озбиљне повреде, бахатост и вербални обрачуни готово су свакодневни. И екипа РТС-а сведочила је о сукобу Комуналне полиције и таксиста.

Док је снимао колегу како нерегуларно прима путника на паркингу код аеродрома, таксисту Златана Златковића тај колега је ударио колима и поломио му ногу, а потом пролетео кроз рампу и побегао. Од тада претње не престају.

"Проблема имају сви таксисти који раде регуларно", објашњава Златан Златковић.

Испред зграде аеродрома стоје комунални полицајци, али само 50 метара даље на паркингу су таксисти који не чекају у реду.

Комунална полиција немоћна 

Срђан Илић из Комуналне полиције каже да су они немоћни зато што таксисти који примају путнике преко реда, тврде да су им то рођаци.

Још немоћнији су они који регуларно раде свој посао. Таксисти тврде да се са аеродрома дневно обави 200 вожњи, од чега је пола нерегуларно.

Није лако израчунати колико држава и град због тога имају штету. У Министарству саобраћаја кажу да је то питање за Градску инспекцију, а тамо тврде да је надлежна Комунална полиција.

Припремљена је нова Одлука којом ће се кажњавати таксисти на аеродорму који не узимају ваучере, али када ће бити усвојена још није познато.

Када смо таксисте са станице питали за коментар, рекли су да не смеју ништа јавно да кажу, јер се плаше за своју безбедност. Огребана кола и избушене гуме овде нису реткост.

Можда би нова одлука могла да регулише и број таксиста, и пооштри критеријуме за добијање и продужење такси-дозволе.

Број коментара 23

Пошаљи коментар
Види још

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 08. јул 2025.
21° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом