Салон аутомобила у Паризу

На Салону аутомобила у Паризу 100 светских премијера. Већина су супер луксузни купеи или аутомобили више и средње класе, цене преко 40.000 евра. Произвођачима се, оваква понуда намеће јер је продаја у Кини порасла 100 одсто, а амерички долар доноси зараду европским произвођачима.

Око 1.500.000 посетилаца, током две недеље, имаће прилику да види 100 светских премијера на Салону аутомобила у Паризу. Већина од њих су супер луксузни купеи или аутомобили више и средње класе, цене преко 40.000 евра.

Произвођачи кажу да им се, иако је криза, оваква понуда намеће, јер је продаја у Кини порасла 100 одсто, а јак амерички долар и опоравак америчког тржишта доноси све већу зараду европским произвођачима.

У "Фолксваген групацији" кажу да Кини не могу да продају јефтине аутомобиле јер Кинези то већ сами умеју и најјефтиније да направе.

Зато су се определили да скупе моделе "аудија" "ламборџинија", "фолксвагена", не само продају него и производе у Кини, па ће до краја године тамо нићи још четири нове фабрике.

Супер луксузни купеи поново су у моди и поред цена које превазилазе 200.000 евра. Ово је највеће изненађење салона у Паризу. Ради се о "ламборџинију" названом популарно шести елемент. Његова брзина је 350 километар на сат, а убрзање од нула до 100 је свега за 2,5 секунде.

У компанији "Бе-Ем-Ве" су, такође, задовољни продајом скупих аутомобила и њихов купе серије 6, већ је продат у 10.000 примерака у северној Америци.

"Висок ниво долара помоћи ће им да ове године остваре профит и то 11 одсто већи него прошле године, са мањим обимом производње.

Из компаније "Бе-Ем-Ве" истичу и да размишљају о Кини, где би требали до краја године да, како кажу, уђу у један уговор за фабрику од 20.000 возила, навео је Рајон Совиње.

Европљани могу да купе електричне аутомобиле, а да је то најисплативије говори рачуница да вожња од 100 километара у граду кошта свега пет евра.

"Купци ће се опредељивати за ове аутомобиле на електро погон, не само због ниске цене експлоатације, већ и због донација државе бесплатног паркинга и других погодности, која ће ова возила уживати у градским управама у Европи. Њихова набавна цена са субвенцијама у скандинавским земљама је испод 9.000 евра", рекао је Томато Сеа из "Цитроена".

Постоје трендови у ауто индустрији да се што више прода скупих и моћних купеа пре појаве електромобила, који ће револуционарно променити ситуацију. Остаје једино недоумица да ли се уз познатије и скупље марке аутомобила добија и одговарајући квалитет, пошто компоненте за електромобиле свих брендова производе исте компаније.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

уторак, 23. септембар 2025.
30° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом