недеља, 03.10.2010, 10:57 -> 11:58
štampaj"Фолксваген" бржи од тржишта
Групација "Фолксваген" не само да се опоравила од кризе већ се "развија брже од светског тржишта", изјавио на Сајму аутомобила у Паризу први човек те компаније Мартин Винтеркорн.
Немачка аутоиндустрија, која је била тешко погођена глобалном финансијском кризом, поново се враћа на стари колосек, изјавио је шеф групације "Фолксваген" Мартин Винтеркорн на Сајму аутомобила у Паризу, истичући да се та компанија "развија брже од светског тржишта".
Винтеркорн је навео да је "Фолксваген" продао више од два милиона возила у свету у периоду између јануара и септембра ове године, што је јасан знак да се аутомобилска индустрија опоравља, без обзира на још увек присутне многе знаке привредне нестабилности.
"Фолксваген", који има 12 робних марки (међу којима "Ауди", "Шкоду" и "Бугати"), најавио је сарадњу са јапанском компанијом "Сузуки" на производњи малих аутомобила, која ће, како се оцењује, бити високо профитабилна, с обзиром на раст продаје штедљивих возила у свету.
"Фолксваген" није једини немачки произвођач возила који постиже добре резултате. Шеф "Опела" Ник Рајли рекао је у Паризу да је његова компанија охрабрена одговором купаца на њене најновије моделе и нагласио да се "Опел" креће у добром смеру.
Спасоносни извоз у Кину
Компанија из Руселсхајма добила је 200.000 поруџбина за њен нови модел "астра" са петоро врата, лансиран крајем 2009. године, а потражња за моделом "мерива" је такође боља од очекиване.
"Опел", који до недавно није продавао возила изван Европе под својим именом, већ под ознаком "Џенерал моторсове" робне марке "Бјуик", такође је објавио план ширења мреже и подизање погона у Чилеу и Израелу.
Европско тржиште аутомобила, на коме немачки произвођачи играју главну улогу, не може очекивати повратак на ниво из периода пре кризе још најмање три године, оцењују аналитичари и истичу да се, уместо тога, отварају могућности веће продаје на тржишту Кине, где расте потражња за аутомобилима и на коме многе европске компаније постижу добре резултате.
Захваљујући продаји на уносном кинеском тржисту, немачки произвођац луксузних возила "Порше" рачуна да ће у фискалној 2009/2010. години успети да повећа продају за 17,9 одсто.
"Порше" је продао 47,5 одсто више аутомобила у Кини у овој фискалној години него у прошлој. Компанија је лане укупно продала око 82.000 возила.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 0
Пошаљи коментар