четвртак, 23.09.2010, 14:56 -> 15:29
štampajЈАТ анкетира путнике
Национални авиопревозник "Јат ервејз" поручује да ће путници у наредних десет дана моћи да попуне упитник и оцене колико су задовољних услугама које пружата авиокомпанија.
Током наредних десет дана, на свим линијама "Јат ервејза", путници ће моћи да током лета попуне упитник о томе колико су задовољни услугама које им пружа национални авиопревозник.
ЈАТ наводи да је циљ пласирања упитника да се испита ниво задовољства путника, како би се "даље унапређивале услуге у складу са њиховим жељама, потребама и очекивањима".
Како наводи национални авио-превозник, стално се "предузимају за побољшање својих услуга, па су током протеклих месеци уведене бројне погодности за путнике".
Од погодности које су ове године уведене, "Јат ервејз" наводи да је обезбеђена је јединствана услуга бесплатног здравственог осигурања за путовања у земље Европске уније.
Компанија сматра и да је кетеринг "квалитетнији и разноврснији него раније", па путници могу да бирају и оброке, од стандардних до специјалних.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 6
Пошаљи коментар