Читај ми!

Авион принудно слеће из два разлога - како посада реагује у тим ситуацијама

Авион принудно слеће из техничких и медицинских разлога. На једном од 600 летова у свету догоди се принудно слетање из медицинских разлога. Иначе, то је најчешћи разлог за скретање са руте и слетање на неки други аеродром.

Посада авиона је у обавези да пружи помоћ ако је неопходна а уколико је реч о тежим случајевима као што је срчани удар - особа мора чим пре да стигне у болницу.

"За ситније случајеве посада је довољно обучена, стјуардесе и кабинско особље се обучава на годишњем нивоу раде обнову знања и за ситније, мање интервенције су врло обучени, као и реанимацију", објашњава пилот и ваздухопловни инспектор Божидар Братуљевић.

Из Аеродрома "Никола Тесла" кажу да, по слетању авиона и одобрењу посаде, аеродромска служба медицинске помоћи улази у авион како би пружила помоћ путнику, док не дође Хитна помоћ.

У складу са проценом и процедурама посаде, остали путници чекају нове информације и одлуку авио-компаније о наставку путовања.

Некада авиони принудно слећу и због проблема техничке природе.

"Ако се деси неки већи квар који захтева неминовно скретање на други аеродром, или повратак на аеродром полетања, као што је отказ мотора. У том случају капетан по процедури за коју је увежбан враћа авион безбедно са путницима и ту до сада нисмо имали никаквих проблема", каже Братуљевић.

Пре два дана, авион на релацији Келн - Ниш, принудно је слетео на београдски аеродром јер је позлило шездесетосмогодишњој путници. Прошле године на лету од Анталије за Цирих позлило је једном детету.

недеља, 05. мај 2024.
15° C

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се