Како је "Посебни" постао "Невидљиви"...

Жозеу Морињу се баш осладило испред камера. Чак и онда када га ми, као гледаоци, уопште не видимо. Португалски тренер главни је лик необичне рекламе италијанске компаније "Молинари Самбука", која производи жестока пића.

Жозе Морињо излази на конференцију за штампу, своје омиљено место поред, евентуално, фудбалског терена. Међутим, нешто је другачије - он је невидљив. Онда је уследило и објашњење...

"Без лица, без тела и изгледа. Не покушавајте да ме усликате, ништа нећете видети", рекао је Морињо, чиме је компанија "Молинари" желела да истакне провидност новог пића које је лансирала на тржиште.

Број коментара 1

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

субота, 19. јул 2025.
25° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом