Читај ми!

Маракана, рођаци!

Стадион Црвене звезде поново је поприште великог спектакла. Додуше, овога пута реч је о готово филмском спектаклу – реклами коју је на нашем највећем стадиону снимио британски Скај и која у 60 секунди пружа слику Маракане коју до сада нисмо могли да видимо.

Чувена британска компанија "Скај", која, између осталог, поседује и ланац интернет кладионица, снимила је врло актрактивну рекламу на стадиону Црвене звезде.

Реклама о којој је реч визуелно изгледа доста импресивно, а снимљена је у оквиру рекламне кампање под називом „Шта би било?".

У споту доминирају фудбалери из енглеских нижих лига, попут рецимо Салисберија.

Иза рекламе стоји корпорација "Би-Скај-Би", која је власник ТВ канала Скај, а на чијем челу седи медијски могул Руперт Мердок.

Број коментара 5

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

понедељак, 13. октобар 2025.
15° C

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом