уторак, 18.09.2012, 13:53 -> 15:55
štampajМаракана, рођаци!
Стадион Црвене звезде поново је поприште великог спектакла. Додуше, овога пута реч је о готово филмском спектаклу – реклами коју је на нашем највећем стадиону снимио британски Скај и која у 60 секунди пружа слику Маракане коју до сада нисмо могли да видимо.
Чувена британска компанија "Скај", која, између осталог, поседује и ланац интернет кладионица, снимила је врло актрактивну рекламу на стадиону Црвене звезде.
Реклама о којој је реч визуелно изгледа доста импресивно, а снимљена је у оквиру рекламне кампање под називом „Шта би било?".
У споту доминирају фудбалери из енглеских нижих лига, попут рецимо Салисберија.
Иза рекламе стоји корпорација "Би-Скај-Би", која је власник ТВ канала Скај, а на чијем челу седи медијски могул Руперт Мердок.
Упутство
Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.
Број коментара 5
Пошаљи коментар