Речено и прећутано

MEDIA MARKET: „Отишло у (в)етар" - изазови радија у свету конвергираних медија

Поводом 60 година постојања, Радио Београд 2 је на прошлогодишњем Сајму информисања, комуникација и маркетинга организовао серију панел-дискусија тематски посвећених медијима и култури. У петак емитујемо снимак разговора из Хале 3 Београдског сајма који је био посвећен могућностима радија у добу медијске конвергенције.

И поред чињенице да је најбржи медиј, а у ванредним ситуацијама често и једини канал информисања, са развојем нових технологија све више се поставља питање будућности радија. Какву ће улогу имати добри стари радио у времену пред нама? Зашто је радио медиј којем, према спроведеним истраживањима, грађани највише верују? Колико ће новоустановљени концепти одложеног слушања, podcast, присуство на другим интернет платформама, па и кокетирање са визуелним елементима, удахнути нови живот радију?

Учесници панел-дискусије били су: др Далибор Петровић, социолог, професор на Саобраћајном и Филозофском факултету у Београду, др Анка Михајлов Прокоповић, доцент на Департману за комуникологију и новинарство Филозофског факултета у Нишу, Милан Мишић, новинар, аутор рубрике Авенија Америка, и Зоран Модли, радио-водитељ, аутор емисије ЗАИР.

Модератор дискусије и водитељ програма је Ранко Стојиловић.

 

 

 

 

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом