Речено и прећутано

О агенцијама за истраживање јавног мњења

Колико верујемо агенцијама за истраживање јавног мњења? Коме су намењени ови резултати и колики је њихов утицај на бирачко тело?
У јавности познати као мерачи пулса нације, неретко носе терет фаме о нарученим истраживањима ради промовисања одређених политика или идеја. Ипак, готово сви су сагласни у томе да свакодневно објављивање тренутног скенера и те како има утицаја како на кориснике, тако и на наручиоце истраживања.

Гости данашње емисије су Емилија Бркић из ЦeСИД-a и Владимир Пејић из агенције ФАКТОР ПЛУС.

Аутор: Душанка Петровић

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом