Речено и прећутано

Oд Нушићијаде до Купусијаде

Откако су култура и уметност постале роба која се производи да би била продата, лаке и брзе зараде успешно су се сакриле испод плашта културе и наденуле статус „српског бренда". Нушићијада, Сланинијада, Равноселска фијакеријада, Дани лудаје, Штрудлијада, или све то заједно... Нико не зна тачан број манифестација и фестивала у Србији, не знају то чак ни туристички водичи.

Да ли зато што не знамо да смислимо много бољу забаву од купусијаде, тек са сигурношћу се само може рећи да су гастрономске манифестације најбројније, најпопуларније и наравно најпрофитабилније. Али ако и Скуп шаховских проблематичара доноси добру зараду, онда и није питање треба ли нам све ово, него - можемо ли боље... 

Гости су Миодраг Поповић, директор Туристичке организације Београд, Арсен Ђурић, директор Туристиче организације Златибор и др Марко Стојановић, етнолог-антрополог.

 Аутор и водитељ емисије је Дијана Ивановић.

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом