Културни кругови: Гутенбергов одговор
У првом сату говоримо о новостима у култури, а у тематском делу емисије о две нове књиге

Autor:
Група аутора
Централна културно-уметничка емисија Радио Београда 2. Како би што успешније повезивали информативну и аналитичку компоненту говора о култури у јединствену целину и редовно пратили ритам културних збивања, Кругови имају магазински карактер. [ детаљније ]
У првом сату Културних кругова говоримо о концерту Наде Колунџије у Галерији Гварнеријус, изложби "Плакат догађај" Здравка Мићановића у МПУ, 22. Сајму књига у Пули под називом Sа(n)јаm knjige u Istri,
филмском критиком пратимо 22. Фестивал ауторског филма, најављујемо
гостовање сомборског Народног позоришта у Београду и пренос Пучинијеве
опере "Манон Леско" којом започињемо нову сезону директних радијских
преноса из Метрополитена на таласима Другог и Трећег програма Радио
Београда.
Гости Гутенберговог одговора су песник Драган Бошковић, поводом нове књиге песама The Clash (КЦНС), и књижевница Бранка Селаковић, поводом романа "Глинени краљ" (Дерета).
Пета песничка књига Драгана Бошковића названа је по британском панк рок бенду The Clash, а њене целине по њиховим сингловима White Riot, London Calling, Bankrobber и Stay Free.
Испевана у духу елитне и субкултуре, ово је ауторов рокенрол ДНК,
литерарна лична карта, биопсија без јаука. О инспирацији музиком и
културом, лирском разоружању, граду, Богородици, себи као песнику,
слушамо од песника и професора српске књижевности на
Филолошко-уметничком факултету у Крагујевцу Драгана Бошковића.
Књижевница и новинарка Првог програма Радио Београда Бранка Селаковић овогодишња је добитница награде "Мирослав Дерета" за необјављени роман "Глинени краљ". У њему, како се наводи, "преиспитује категорију успеха, показујући да радикални опoртунизам, праћен избегавањем личне одговорности, неизбежно води неостварености која свој исход налази у злочину". Бранка Селаковић говори нам о свом четвртом роману, књижевности као инспирацији, Деретиној награди...
Емисију уређује и води Соња Миловановић.
Коментари