Невидљиви људи

Како се прави добар радио?

Књига "Стратегије програмирања комерцијалног радија" настала је као резултат вишегодишњег практичног и теоријског бављења овим медијем др Ане Мартиноли, доцента на Катедри за менаџмент и продукцију у позоришту, радију и култури на Факултету драмских уметности у Београду.

Уочи представљања ове књиге у Установи културе "Пароброд" и дебате "Шта се догодило радију у Србији?", разговарамо са ауторком Аном Мартиноли.

Говорићемо о изазовима радија у савременом медијском окружењу, о начинима позиционирања комерцијалног радија у медијском простору, о форматирању радио-станице, о појму "радијске звезде" некада и данас, о радију у 21. веку, утицају Интернета, нових технологија и дигиталних платформи на нова очекивања слушалаца од овог медија.

У редовној рубрици Кутија за памћење, Милош Јевтић се присећа разговора са сликаром Милићем од Мачве.

Емисију припрема и води Ранко Стојиловић

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом