Читај ми!

Збуновник

Колико само пута вас је нека реклама, нежељена и ничим изазвана, прекинула у гледању филма или слушању омиљене песме на радију и толико вас разбеснела да сте одустали од првобитне намере да одгледате филм или одслушате песму до краја? Но, то није резервисано само за телевизију и радио.

У овој нашој дигиталној ери не прође ни минут а да вам негде на монитору рачунара или мобилног телефона не искочи нека реклама.

А рекламира се, малтене, све.

Ипак, некад имате утисак и да вам читају мисли па вам искачу рекламе само неких производа који вас заиста и интересују.

Да ли нас некако шпијунирају?

Да ли нам читају мисли?

Докле је то све отишло?

Да, збуњујуће је!

А, с друге стране, да ли је баш дозвољено рекламирати све?

Где је граница укуса?

А морала?

Да ли су неопходне?

Да ли су уопште потребне?

Чему, у ствари, служе?

О свему овоме нам говоре најмлађи, млади и маркетиншки стручњак и дизајнер Горан Младеновић.

Удружење Збуновник.

Фамилиологија Фамилиологија

Autor:
Редакција за децу и младе

Програм за децу и младе Радио Београда 1 постоји пуних шест деценија. Од тренутка када је Радивоје Лола Ђукић добио «партијски» задатак да организује нешто што би деци тих година било забавно и корисно, он је, талентован и мудар, направио дечју групу. [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом