Читај ми!

Заштита корисника финансијских услуга

Народна банка Србије је у претходне три године решила 3.421 притужбу корисника финансијских услуга, од чега је 929, односно 27,2 одсто било основано и решено у корист клијената. Финансијски ефекат који су клијенти подносиоци притужби осетили износи око 60 милиона динара и њима је новац или враћен или им је дуг умањен.

На шта се односи највећи број притужби грађана? Како се притужба подноси? Колико траје цео поступак и од чега зависи? Како централна банка помаже корисницима?

Гост емисије је Бојан Терзић, генерални директор сектора за заштиту корисника финансијских услуга НБС.

Уредник и водитељ је Оливера Симић Милошевић.

У средишту пажње У средишту пажње

Autor:
Редакција магазинског програма

Свакога радног дана емисија "У средишту пажње" доноси интервју са нашим најбољим аналитичарима и коментаторима, политичарима и експертима, друштвеним иноваторима и другим познатим личностима, или личностима које ће убрзо постати познате. [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом