Заштита права потрошача

Примена новог закона о заштити потрошача почела је 20. децембра. Пропис предвиђа низ новина које ће допринети бољој и ефикаснијој заштити потрошача. Најзначајније су – увођење регистра „не зови“ , прекршајних налога, као и обавезу издавања предрачуна за мајсторске услуге веће од 5000 динара.

Како ће се „стати на пут" насртљивим трговцима који телефонским позивима нуде своје робе и услуге? На који начин ће потрошачи путем прекршајних налога  лакше остваривати своја права? Хоће ли мајстори обавезно издавати спецификацију трошкова за своје услуге?

Гошћа емисије је Вишња Ракић, помоћница министра трговине, туризма и телекомуникација.

Уредник Оливера Симић Милошевић.

У средишту пажње У средишту пажње

Autor:
Редакција магазинског програма

Свакога радног дана емисија "У средишту пажње" доноси интервју са нашим најбољим аналитичарима и коментаторима, политичарима и експертима, друштвеним иноваторима и другим познатим личностима, или личностима које ће убрзо постати познате. [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом