четвртак, 23. јул 2020, 06:30
Успешнији и задовољнији јавни службеник за - задовољније и успешније грађане
У Србији се већ дуго, уз подршку Европске уније, спроводи реформа јавне управе чији је циљ да се обезбеди што ефикаснији рад свих државних служби како би оне радиле у корист свих грађана. Применом документа "Оквир компетенција" сада је и државним службеницима који добро раде свој посао омогућено да напредују у каријери на основу чак 40 показатеља на основу којих ће бити оцењиван њихов рад. Према речима надлежних, тај корак требало би да мотивише запослене, али и да побољша квалитет рада јавне управе, по мери и грађана и привреде. О увођењу компетенција, каријерном развоју и новим облицима стручног усавршавања запослених, за данашње издање Јутарњег програма говориће помоћница министра за државну управу и локалну самоуправу Ивана Савићевић. А у рубрици "Питање јутра" и вама који нес слушате понудићемо могућност да кажете своје мишљење - какве особине би требало да красе доброг државног (јавног) службеника.
Са вама - Елизабета Арсеновић.
Autor:
Група аутора
Јутарњи програм Радио Београда 1! Ако сте помислили да је то према чувеној латинској изреци "Carpe diem" - у праву сте. [ детаљније ]
Коментари