Таласање

Колика је моћ политичког маркетинга? Да ли је он главни креатор наше слике о стању у друштву. Када је за успех политичких странака постало важније имати добар ПР од доброг програма?

Гости Таласања професор Ђорђе Павићевић са Факултета политичких наука и аналитичар Цвијетин Миливојевић, директор Агенције за односе са јавношћу „Прагма"

Ауторка Дијана Иванов Кадић.

Извор слике са насловне стране: BizMarketing.ro 

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се