Таласање - Шетња

Издавачка кућа "Клио" у Београду недавно је објавила књигу "Звезде супермаркет културе" ауторке Маје Вукадиновић. Реч је о њеној докторској дисертацији "Медијска култура: звезде и публика у савременом потрошачком друштву" коју је ове године одбранила на Факултету драмских уметности у Београду, а која - као "прва студија код нас која анализира феномен медијских звезда и њихов однос са публиком" те "утицај таблоидизације медија на стварање вредности" уз "посебан осврт на тај феномен у специфичним друштвеним и културним околностима транзиционог периода у Србији", што су све речи професорке Милене Драгићевић-Шешић, надраста значајем чисто академске оквире и доживљава се као насушно потребно штиво које нам објашњава мерила и постулате времена у којем живимо.

Зато је Маја Вукадиновић једина гошћа у данашњој "Шетњи". Подробно ћемо представити њену књигу која, између осталог, даје одговоре на питања: ко су звезде, зашто су многи/е међу њима, а посебно у данашње време, највише "познати по својој познатости", како се мењала слава кроз историју, ко су припадници нове "елите познатости" и колика је њихова моћ у друштву, како је забава освојила културу и медије, како се обистинила визија Ендија Ворхола "да свако може постати славан" и то и на дуже од пет минута, ко су "целетоиди" и ко су они у Србији те зашто је важна медијска писменост?

Разговор води Елизабета Арсеновић.

Радио Београд 1, 10.00

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се