У средишту пажње

Ајвар из Лесковца је брендиран. Мед, месо за роштиљ, кајмак... и још многи други традиционални пољопривредни производи су такође брендирани. Председник удружења "Футошки купус", Горан Пуача каже да потражња за овим брендираним производом никад није била већа. Најављује се да ће ускоро бити бреднирана и сарма!

У средишту пажње У средишту пажње

Autor:
Редакција магазинског програма

Свакога радног дана емисија "У средишту пажње" доноси интервју са нашим најбољим аналитичарима и коментаторима, политичарима и експертима, друштвеним иноваторима и другим познатим личностима, или личностима које ће убрзо постати познате. [ детаљније ]

Шта то заправо значи? Колико користи доноси брендирање? Одговоре на ова питања тражимо са стручњацима, представницима регионалних привредних комора, Завода за интелектуалну својину као и са са произвођачима који су одлучили да свом производу дају заштићено име или - бренд.

Емисију води Слободан Николић.

Радио Београд 1, 17.05

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом