Читај ми!

Ко боље познаје ваш мозак од вас?

Неко би рекао родитељ, партнер, пријатељ, али додајте слободно на листу и оне који се баве рекламирањем и продавањем производа. Било да је у питању куповина преко интернета или „уживо“, па и сам пролазак поред неке рекламе, утицај на нас је јачи него што нам се чини.

Неуромаркетинг се бави између осталог и проучавањем везе хормона и потрошње, емоција и бирања бренда, а то је у празнично време нарочито видљиво. Све ово објаснио нам је истраживач неуромаркетинга Никола Учур и преносимо најзанимљивије ствари у причи о мозгу и прављењу идеалног потрошача, чему да се препустимо а на шта да не наседамо.
Од 14 часова слушамо синглове и песме са албума које су објављене на данашњи датум или оне које подсећају на рођендане музичара. Ту је и пола сата музике из Србије и региона, слушаћемо и приче о познатим песмама али и оне које су тренутни хит. Пратимо и гужве у саобраћају и друге актуелности. 

Емисију води Круна.

Обрати пажњу!  	Обрати пажњу!

Autor:
Београд 202

Знате ли за једну од омиљених мачијих игара? То је вијање црвене тачкице ласера као да је уклети непријатељ, а мачка решена да спаси свет од зле Црвене тачке. Наши проблеми су, некада, тек толико стварни. Тачније, често се бавимо бригама из погрешног угла. Ми представљамо важне изазове и пут до њиховог разрешења – обрати пажњу! [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом