Колико је младима битан бренд?

Kолико млади обраћају пажњу на брендове, било да је реч о гардероби, техници или нечем трећем?

Како граде свој имиџ? Да ли су спремни да преплате неку ствар јер је у тренду? Да ли их интересује радна етика брендова? Одговоре на ова питања потражила је Даница Милановић.
У рубрици „Тек да се зна” причамо о тетоважама. 

Са вама су Милена и Ксенија.

Летња башта Летња башта

Autor:
Београд 202

До јесени, отварамо врата Летње баште! Теме које највише волите да чујете, али са ведријим, опуштенијим и забавнијим освртима. [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом