Визија 202

Тема: како привући публику?

Како институције културе у Србији конципирају своје програме у односу на публику и које све захтеве испуњавају? Примери за ову тему долазе из крагујевачког Народоног музеја, Југословенског драмског позоришта и Коларчеве задужбине. Из Народног музеја у Крагујевцу су основним и средњим школама у том граду предложили да ђаци посећују изложбе за цену карте од само 10 динара. Југословенско драмско, после већ постојећег титловања представа на енглеском, од ове сезоне уводи и титлове на српском за особе са оштећеним слухом. Пројекат „Коларац за све" који за циљ има омогућавање доступности програма за особе са инвалидитетом у студију ће представити Јасна Димитријевић, директорка задужбине.

Уредник и водитељ мр Љубица Крминац. 

Визија Визија

Autor:
Београд 202

Социо-културолошки магазин, који прати савремене друштвене феномене. Емисију уређују мр Љубица Крминац (култура) и Александра Гловацки (уметност). [ детаљније ]

Коментари

Da, ali...
Како преживети прва три дана катастрофе у Србији, и за шта нас припрема ЕУ
Dvojnik mog oca
Вероватно свако од нас има свог двојника са којим дели и сличну ДНК
Nemogućnost tusiranja
Не туширате се сваког дана – не стидите се, то је здраво
Cestitke za uspeh
Да ли сте знали да се најбоље грамофонске ручице производе у Србији
Re: Eh...
Лесковачка спржа – производ са заштићеним географским пореклом