Početak radova na Koridoru 11

Radovi na delu autoputa Beograd-Južni Jadran, od Uba do Lajkovca, otvoreni u selu Nepričavi, kod Lajkovca. Ministar Milutin Mrkonjić istakao je da će budući Koridor 11, čiji je ta deonica deo, povezivati Srbiju sa Crnom Gorom, Italijom i Rumunijom.

Ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić svečano je označio početak radova na izgradnji dela Koridora 11, od Lajkovca do Uba, u dužini od 12,5 kilometara. Na toj deonici biće izgrađeno 12 mostova, a rok za završetak radova je 17 meseci.

Počelo je ostvarivanje "dugogodišnjeg sna" o povezivanju Srbije i Crne Gore savremenim autoputem, naglasio je Mrkonjić, ističući da se autoput Beograd-Južni Jadran, od Boljara, na granici sa Crnom Gorom, nastavlja na modernu saobraćajnicu koja se gradi u Crnoj Gori do Bara, što Srbiji obezbeđuje vezu sa Barijem u Italiji.

Na svečanosti u selu Nepričavi, u opštini Lajkovac, Mrkonjić je rekao da je, u naredne četiri godine, planiran završetak autoputa od Beograda do Čačka, koji je deo magistrale ka Južnom Jadranu.

U Nepričavi će biti i ukrštanje buduće obilaznice oko Lajkovca, sa petljom za uključenje magistralnog puta Valjevo-Beograd na autoput Beograd-Južni Jadran.

U sledeće četiri godine, planiran je završetak deonice do Bara, odnosno do Boljara sa srpske strane, jer je Crna Gora već počela da gradi svoju deonicu saobraćajnice prema Baru, dodao je ministar, naglasivši da je budući Koridor 11 značajan za oko pet miliona stanovnika Srbije.

Do kraja godine, treba da počnu radovi na još dve deonice, i to od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga. Njihova izgradnja biće finansirana iz budžeta Srbije, ili inostranim kreditima, rekao je Mrkonjić.

Iz državnog budžeta je za radove izdvojeno 73 miliona evra. Radove izvodi konzorcijum domaćih firmi u kojem su Preduzeće za puteve (PZP) "Beograd", beogradski "Planum" i "Putevi Užice". Planirano je da na izgradnji radi više od 1.000 radnika, a rok za završetak posla je 17 meseci.

Ministar Mrkonjić je ponovio da će, 1. septembra, početi da radi novo javno preduzeće "Autoputevi Srbije" koje će upravljati i budućim Koridorom 11.

broj komentara 11 pošalji komentar
(četvrtak, 30. jun 2011, 19:24) - anonymous [neregistrovani]

putevi

celoj srbiji trbaju putevi i auto putevi srbija bi dobila ali nezna da iskorist i jos 30 mostova

(četvrtak, 30. jun 2011, 19:22) - anonymous [neregistrovani]

beograd- smederevo

strasno je to da beograd preko kaludjrice, boleca i grocke nema trecu traku, kako bi se rasteretio saobrcaj i brze do grada a da nekazem da u grockoj treba da ima most preko dunava sve bi bilo brze i bolje rasteretio bi se saobracaj

(četvrtak, 30. jun 2011, 19:17) - jovica [neregistrovani]

auto put

sve je to lepo ja zivim u austriji 20 godina od subotice do beograda jako sporo se radi taj auto put a da nekazem gazela a sta je sa leskovac presevo,treba da se radi kvalitetno i brzo srbija bi dobila profit jer nemci vole dobar auto put za grcku, hrvati imaju dobar auto put madjari slovenci

(petak, 30. jul 2010, 12:52) - Ljubinka [neregistrovani]

Pitanje

a gde se mogu videti ostali snimci, zanimaju nas izjave radnika Puteva iz Uzica? Unapred hcvala

(četvrtak, 29. jul 2010, 19:28) - anonymous [neregistrovani]

Auto Putevi !!!

Upotpunisti se slazem da treba racvetati zemlju Srbiju AUTO PUTEVIMA i treba da se radi i zavrsava sto pre,vidim neke komentare ,,OBILAZNICA OKO BG'' i tu se slazem jeste treba i tu obilaznicu zavrsiti sto pre do Bubanj potoka,treba razvijati i raditi svuda putnu mrezu Auto Puteva kroz Srbiju mi necemo uci u EU sve dok nemam sve zavrsene Auto Puteve pocev si od Horgosa i Kelebije pa sve do granice sa Makedonijom pa Auto Put od BG do granice sa Romunijom pa Auto Put BG sa Crnom Gorom pa Auto Put od Nisa do Bugarske sve to treba zavrsiti a za to treba vremena minimum jos 10 godina u svakom slucaju Srbija treba imati oko 5,6,7 Auto puteva i takozvane Magistrale polu auto put gde ogranicenje 110 a nadam se i dace se zakon promeniti i da bude ogranicenje na Auto Putu 130,treba racvetati sto pre zemlju Srbiju sa Auto Putevima i Magistralama to bi bilo extra i od koristi sa gradjane Srbije i inostrane takozvane turiste koji prolaze u tranzitu...

(četvrtak, 29. jul 2010, 17:53) - anonymous [neregistrovani]

obilaznica

Za gradjane Beograda je najvaznija obilaznica za gradjane Srbije nije.

(četvrtak, 29. jul 2010, 17:27) - anonymous [neregistrovani]

za zaobilaznicu

Nije mi jasno zasto istice vaznost povezivanja Srbije sa Bari IT. Za gradjane Srbije i Beograda najvaznija je zaobilaznica oko Beograda da se uradi, kako zbog onih koji putuju ma prvenstveno zbog onih koji tu zive i disu da kazem vazduh, a oni sto mogu i bez nas neka malo sacekaju da im Srbija pravi put za turiste

(četvrtak, 29. jul 2010, 17:06) - anonymous [neregistrovani]

план

Знам за овај план још одавно. То је ауто-пут што треба ићи од Београда до, чини ми се, Сутомора где се треба укључити у такође пројектовани ауто-пут који иде дуж Јадрана у Хрватској, Црној Гори и Албанији све до Игуменице у Грчкој. А Румунија се помиње зато што овај ауто-пут треба ићи даље од Београда до Панчева (додуше ова деоница већ постоји) те затим од Панчева до Вршца па онда на гранични прелаз Ватин па кроз Румунију све до Темишвара. Надам се да су обезбедили средства да изграде овај ауто-пут, било би ми драго...

(četvrtak, 29. jul 2010, 15:21) - anonymous [neregistrovani]

BRAVO

Bravo, Crna Gora i Srbija !
Pozz iz Bon-a,
Borivoje

(četvrtak, 29. jul 2010, 14:40) - anonymous [neregistrovani]

Koridor 11

Mislim da je ovaj auto-put trebalo odavno napraviti,jer bez obzira na sve price,on donosi na prvom mestu vozacima daleko sigurniju i brzu voznju.Dalje,cela zapadna Srbija bi konacno dobila jedan pravi put bez rupa itd.U svakom slucaju ja zelim da se put napravi sto pre i da konacno iz Pozege do mora stizem za nekih 4-4,5 sata a ne kao sada za 9-10!!!