Читај ми!

Avion prinudno sleće iz dva razloga - kako posada reaguje u tim situacijama

Avion prinudno sleće iz tehničkih i medicinskih razloga. Na jednom od 600 letova u svetu dogodi se prinudno sletanje iz medicinskih razloga. Inače, to je najčešći razlog za skretanje sa rute i sletanje na neki drugi aerodrom.

Posada aviona je u obavezi da pruži pomoć ako je neophodna a ukoliko je reč o težim slučajevima kao što je srčani udar - osoba mora čim pre da stigne u bolnicu.

"Za sitnije slučajeve posada je dovoljno obučena, stjuardese i kabinsko osoblje se obučava na godišnjem nivou rade obnovu znanja i za sitnije, manje intervencije su vrlo obučeni, kao i reanimaciju", objašnjava pilot i vazduhoplovni inspektor Božidar Bratuljević.

Iz Aerodroma "Nikola Tesla" kažu da, po sletanju aviona i odobrenju posade, aerodromska služba medicinske pomoći ulazi u avion kako bi pružila pomoć putniku, dok ne dođe Hitna pomoć.

U skladu sa procenom i procedurama posade, ostali putnici čekaju nove informacije i odluku avio-kompanije o nastavku putovanja.

Nekada avioni prinudno sleću i zbog problema tehničke prirode.

"Ako se desi neki veći kvar koji zahteva neminovno skretanje na drugi aerodrom, ili povratak na aerodrom poletanja, kao što je otkaz motora. U tom slučaju kapetan po proceduri za koju je uvežban vraća avion bezbedno sa putnicima i tu do sada nismo imali nikakvih problema", kaže Bratuljević.

Pre dva dana, avion na relaciji Keln - Niš, prinudno je sleteo na beogradski aerodrom jer je pozlilo šezdesetosmogodišnjoj putnici. Prošle godine na letu od Antalije za Cirih pozlilo je jednom detetu.

недеља, 05. мај 2024.
14° C

Коментари

Prodajem
Ако пронађете ову новчаницу одмах идите код нумизматичара
C.T. Toraksa
Поштујте правила пре давања крви на анализу
Adaptacija
„Буђење пацова“ – ново рухо филмског класика Живојина Павловића
slobodan izbor ishrane
Главни град Финске избацује месо како би заштитили климу, осим у ретким изузецима
Prijava za kviz Slagalica
Пријавите се