Čitaj mi!

Internet portal RTS-a: Nismo objavili lažnu vest

Internet portal Radio-televizije Srbije demantuje navode direktora Kancelarije za Kosovo i Metohiju Petra Petkovića, koje je izneo tokom gostovanja na televiziji "Pink", da je na sajtu Javnog servisa objavljena vest o postizanju sporazuma Beograda i Prištine o tablicama.

Internet portal RTS-a tu vest nije objavio. Jedina vest o tome koja je objavljena na našem sajtu je reakcija Kancelarije za Kosovo i Metohiju da nikakav dogovor o tablicama niti povratku Srba u institucije nije postignut.

U okviru te vesti objavljeno je i izvinjenje zbog toga što je lažna vest agencije Fonet pročitana u Jutarnjem dnevniku RTS-a.

Petar Petković je tokom gostovanja na televiziji Pink rekao: "Najoštrije demantujem objavljivanje apsolutno lažne vesti koja se pojavila ne samo na portalu Javnog servisa Srbije, već i u njihovoj ključnoj informativnoj emisiji – Jutarnjem dnevniku".