Једна улица на Карабурми прекопава се шести пут – када ће се томе стати на пут
У једној улици на Карабурми, радници већ шесту годину заредом прекопавају асфалт. Свако комунално предузеће тврди да има своје разлоге за то. Станари ове улице се с правом буне. Не само да смета, него и кошта. И тако већ шест година.
У Улици војводе Мицка на Карабурми, као у оном вицу - када багериста са нестрпљењем пита радника који асфалтира улицу када ће завршити, да би поново могао да почне да копа.
Е, тако је и овде. Од реконструкције, пре шест година, ова улица је неколико пута раскопавана због полагања разних цеви и инсталација.
Живојин Стошић, станар, каже да је 2016. проширен грејни систем за зграду, а 2017. је улица асфалтирана, годину или две касније копа се новоасфалтирана улица, па годину или две опет.
"Ово сада је треће копање после асфалтирања улице. Мања копања и не бројимо", каже Стошић.
Тренутно је улица раскопана због замене 110-киловатног кабла, који струјом треба да снабдева највећи део центра Београда. Радови се изводе у оквиру 10-годишњег плана, а почели су у септембру. Претходно су морали да буду завршени други послови, како не би дошло до проблема у снабдевању струјом, кажу у Елeктромрежи Србије, која је инвеститор.
"У том периоду нерасположивости алтернативног правца напајања Београд 6 било је нужно да радови из правца Карабурме буду започети у септембру 2021. године. Они су започети раскопавањем улица из правца Карабурме, у Улици војводе Мицка и започето је раскопавање 10. септембра. Очекује се да завршетак радова у тој улици буде до 30. новембра", рекла је Надица Стојановић, извршни директор ЕМС-а.
Багери се по завршетку радова у Војводе Мицка селе у Улицу Маријане Грегоран. И тамо је слична ситуација. Таман су завршили једну реконструкцију, а сада ће поново копати.
Стојановићева каже да ће радови бити завршени до краја ове године. "Следеће године планирамо наставак ка Старом граду и у другој половини 2022. планирано завршетак полагања новог кабловског вода", каже извршна директорка ЕМС-а.
Свако јавно и комунално предузеће има своје планове и разлоге што радови почињу баш у одређено време. Мало боља координација међу њима била би не само јефтинија, него би и грађани били задовољнији. Али ње, по неписаном правилу, нема.
Коментари