Читај ми!

"Бус плус" одлази у историју, шта се очекује од новог партнера

После осам година "Бус плус" више неће бити систем преко кога се наплаћује превоз. Град бира новог партнера за наредних 13 година. Заменик градоначелника Горан Весић рекао је да је новим уговором предвиђен мањи проценат накнаде за приватног оператора од максималних 7,92 одсто уместо 8,53 одсто.

Међународни тендер за наплату карата и управљање возилима јавног превоза у Београду биће расписан у уторак, најављено је на конференцији у Старом двору, на којој је речено да ће се нови партнер бирати на период од 13 година.

Рок за пријаву на тендер је 25. фебруар, а биће спроведен по моделу јавно-приватног партнерства којем је претходила студија о јавном превозу у главном граду коју је израдио Саобраћајни факултет Универзитета у Београду. 

Горан Весић, заменик градоначелника, рекао је да од сутра "Бус плус" одлази у историју.

"Тражићемо партнера по новом принципу, штитећи интересе Града", рекао је Весић и додао да је Град прихватио све сугестије Саобраћајног факултета.

Објаснио је да је новим уговором, у односу на претходни, предвиђен мањи проценат накнаде за приватног оператора од максималних 7,92 одсто уместо 8,53 одсто.

"Да је у претходном уговору накнада за приватног оператора спроведена по нижем проценту, Град Београд би уштедео 3.459.119 евра", рекао је Весић и додао да су за тај новац могла да се изграде два вртића.

Навео је да је, осим мање провизије, предвиђен и лимит на зараду приватног партнера и додао да, уколико приходи од продаје карата пређу 900 милиона динара месечно, приватни партнер неће моћи да добије више од три одсто провизије.

Како је речено, од новог партнера очекује се и већи обим услуге – већи број возила (2.151 у односу на 1.853), већи број контролора (300 контролора у односу на 200), већи број продајних места за допуну карата (минимум 1.500 у односу на 800), као и дуже радно време места за издавање персонализованих картица.

Такође, очекује се унапређење функционалности система и опреме – могућност плаћања мобилним телефоном путем апликације којом ће бити могуће и информисање путника у реалном времену о застојима, променама, изменама реда вожње, као и слање обавештења везаних за истицање, допуну или валидацију персоналних или неперсоналних картица.

петак, 26. април 2024.
6° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво