Хоћете да вам успе кампања? Ангажујте познату личност

Ангажовање познатих личности за промовисање прозвода или услуга компанија деценијама уназад је пречица до купаца. Све чешће осим у комерцијaлним, познате личности виђамо и у хуманитарним и политичким кампањама. Могу ли они да допринесу популарности оваквих акција и колики утицај имају на то да се неко прикључи кампањи?

Колико на вас утичу изузетни људи? Да ли бисте били део неке кампање уколико у њој учествује личност коју поштујете?

Грађани сматрају да јавне личности имају такву сврху — да мотивишу остале људе. Неки од примера које би то особе подстакле на акцију су Новак Ђоковић и Жељко Јоксимовић.

Са друге стране, појединци мисле да кампања треба да се подржи без обзира на то да ли иза ње стоји неко познат или не, уколико укључује хуманитарни рад.

Када је о хуманости реч, управо је у току кампања о завештању органа "И ја сам донор, јер навијам за Србију". Поправити лошу статистику по којој се Србија налази на зачељу у Европи —јер на милион становника има само три донора — није лако. Да би повећали свест о значају донирања у утакмицу живота, укључили су се и спортисти.

Директорка "Хемофарм фондације" Сузана Ђорђевић каже да је значајно придобити изузетне спортисте да говоре о важној теми, јер су они узори, а људи слушају узоре.

"Није лако добити врхунске професионалце да подрже одређену ствар. Они морају да у одређену идеју верују, морају да о томе говоре искрено и од срца и желе да нам помогну да ова тема заживи у јавности", изјавила је Ђорђевићева.

Кључ је у идентификацији 

Значај спортиста у одређеним кампањама попут ове је непроцењив, истичу маркетиншки стручњаци. Са њима и њиховим успесима људи се лако идентификују.

"Ако ћете прво да станете иза неког, то су спортисти. Оно што је занимљиво и за спортисте —када се појављују као заштитна лица неког бренда, резултати су бољи у категорији спорта и у категорији хуманости. За све остале категорије, утицај спортиста на бренд и резултате продаје су драматично мањи", навела је Наташа Бојанић из маркетиншке агенције "Leo Burnett". 

У последње време актуелне су и кампање у којима се промовише живот на селу, па тако испред њих стају и поједини глумци. Ипак, када је реч о успешности, чини се да је мало оних који би одистински град заменили селом.

Уредник листа Агробизнис магазин Горан Ђаковић истиче да је важан начин како се људима приближава живот на селу, попут изградње нових путева, а не промена назива града или села у коме живе.

"То у суштини ништа неће променити њихов квалитет живота. Када радите неку кампању, треба да је покажете људима које та кампања дотиче суштински. Ако желите да помогнете животу на селу, дођите, па живите на селу или барем учините да људи који живе на селу живе боље", рекао је Ђаковић.

Како се бирају личности за кампању? 

Да и глас обичног човека може далеко да се чује и мотивише на акцију, уверила нас је професорка у једној београдској гимназији. Заједно са ђацима прикупила је новац за ђаке којима родитељи нису могли да приуште екскурзију.

Међутим, несумњиво је да ће већу видљивост и утицај остварити познате личности. Нарочито због тога што су људи склони да верују онима које познају, а када некога виђате свакодневно на екрану, осећај је сличан.

Али поклонити поврење некој личности, подразумева да она мора бити некомпромитована. Тиме се управо и воде творци кампања када бирају промотере.

Број коментара 2

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

четвртак, 19. септембар 2024.
16° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи