Čitaj mi!

Šta je dobar slogan

Nebojša Krivokuća i Miljan Premović

Šta je slogan, i kad znamo da je dobar? Slogan bi u marketingu bio srž, suština vaše reklamne poruke. Ali, on je zapravo mnogo više.

Pisanje slogana može da bude mukotrpan proces. Nešto tako kratko zapravo iza sebe može da ima mesece i mesece rada, velike timove i posebnu kreativnost. Slogan treba da na pristupačan način prenese javnosti suštinu vaše ideje. Vaša misija, vizija, identitet, filozofija poslovanja, politički ciljevi, sve to treba da stane u jednu rečenicu.

Slogan je moto, fraza ili kratka rečenica koja se koristi u komercijalne ili političke svrhe. Cilj joj je da čestim ponavljanjem bude lako zapamćena, prepoznata ideja koju ona plasira.

Političke partije, na primer, za svaku izbornu kampanju plasiraju novi slogan, dok preduzeća to rade obično jedanput jer preko slogana treba da budu prepoznata.

Miloni slogana nas „napadaju" svakodnevno - od novina, preko uličnih reklama do onlajn i elektronskih medija. Istina, neke znamo napamet, ali većina ih ipak samo dođe i ode. Najbolji slogani su kao evergrin pesme, ne nagriza ih zub vremena i pamte se i posle mnogo godina.

Šta razlikuje dobre od loših slogana? Govore: Nebojša Krivokuća, dramaturg i kreativni direktor agencije Communis i Miljan Premović, izvršni direktor Intelligense d.o.o.

Autor: Dušanka Petrović

 

broj komentara 0 pošalji komentar