Читај ми!

Далибор Марковић

Уметнички руководилац Вокалне групе „Constantine” и професор МШ у Нишу

Нижу и средњу музичку школу завршио је у Нишу, а дипломирао на Факултету музичке уметности у Београду, на одсеку за Општу музичку педагогију.
Ради у Музичкој школи у Нишу као професор солфеђа. Марковић је уметнички руководилац и један од оснивача Вокалне групе „Constantine".

Бави се певањем и аранжирањем за вокалне и инструменталне саставе свих типова. Корепетитор је хора Основне школе „Свети Сава" у Нишу. Био је члан хорова „Обилић" („Крсмановић"), Нишког камерног хора и Црквено-певачке дружине „Бранко" у Нишу. Са Вокалном групом „Constantine" наступао је на многобројним концертима широм Србије и у иностранству.

Члан је Такмичарског одбора Смотре хорова и оркестара основних школа Нишког округа (СХОШ). Године 1994. био је учесник у Светском хорском ансамблу у Бајројту. Као диригент и корепетитор наступао је са ансамблима у Енглеској, Француској, Бугарској, Грчкој, Чешкој, Израелу, Пољској, Републици Српској, Црној Гори и Србији.
Стручни је предавач у оквиру припреме дечјих хорова за Регионално и Републичко такмичење хорова и оркестара основних школа, а сарађује као стручни предавач и консултант са ученицима средњих школа који се баве музиком и којима није то основно занимање.


Сарађивао је са истакнутим диригентима као што су Thomas Neuhoff (Немачка), Pavel Kotla (Пољска), Daniele Giulio Moles (Италија), Даринка Матић Маровић (Србија), Ђорђе Станковић (Србија), Милоје Николић (Србија), Немања Савић (Република Српска), Милорад Вељковић Шпаја (Србија). Успешно је припремио мешовити хор Средње музичке школе из Ниша у опери „Кавалерија Рустикана".


Аутор емисије: Ана Ћирица

број коментара 0 Пошаљи коментар
Позитивна трема Позитивна трема

Аутор:
Ана Ћирица

Ауторска емисија усмерена је на нашу музичку сцену и бави се превсходно темама у вези са класичном музиком, уз повремене искораке у друге области (џез, "world music"). Циљеви ове емисије су информативног и едукативног карактера: усмерити пажњу ка музичким уметницима који нису довољно медијски експонирани, младима који тек стасавају на том пољу, као и музичарима који нису у првом плану на концертним подијумима... [ детаљније ]