Čitaj mi!

Naručili vino od 18 dolara, greškom dobili „Muton-Rotšild“ vredan 2.000 dolara

Mladom paru koji je u njujorškom restoranu „Baltazar“ naručio vino „pino noar“ od 18 dolara greškom je serviran šato „Muton-Rotšild 1989“ koje košta 2.000 dolara.

Osoblje restorana sipalo je dve flaše vine u identične dekantere, ali je onaj u koji je sipano „Muton-Rotšild 1989“ greškom odneseno stolu za kojim je sedeo par, kaže vlasnik Kit Maknali.

Sa druge strane sale, četiri biznismena sa Volstrita naručila su za drugim stolom "Bordeaux First Growth" (najskuplje vino u restoranu sa cenom od 2.000 dolara), ali im je serviran „pino“ od 18 dolara.

Nijedna od mušterija isprva nije primetila grešku, kaže Maknali, dodajući da su četiri biznismena menadžeru restorana te večeri čak pohvalila čistoću vina.

Menadžer „Baltazara“ je ubrzo uvideo grešku i odlučio da prizna mušterijama, iako su i jedni i drugi uživali u vinu koje im je servirano.

Iako je jedan od biznismena rekao da mu vino ne deluje kao „muton“, menadžer kaže da su bili zadovoljni posluženim.

Što se para tiče, menadžer je istakao da su bili presrećni zbog greške, kao da su otišli u banku koja je napravila grešku njima u prilog.

„Problem je u tome što sam ja bio u minusu 2.000 dolara, a ne banka“, kaže Maknali, dodajući da je prema politici restorana bilo nezamislivo da im sa stola odnese vino koje im je posluženo.

broj komentara 14 pošalji komentar
(subota, 24. okt 2020, 18:33) - Zeljko [neregistrovani]

Vino

Uopšte me to ne čudi.Malo je čudno jedino to jer se vino otvara za stolom pa se sipa u dekanter,a ovako ko će primjetiti razliku ako ga već ranije nije pio

(subota, 24. okt 2020, 10:09) - anonymous [neregistrovani]

Вино је велики бизнис, а маркетинг је чудо!

"Удара" на слабе тачке људске психе и уз "паметну" (читај: лукаву) причу могу без проблема да нам продају "оно" за бубреге! Нарочито код данашње новокомпоноване "елите"...
п.с. највише се са вином "мува" на тзв. сајмовима вина где угледни професори/енолози деле награде, после дегустација (као) "на слепо", а у ствари за кеш...

(subota, 24. okt 2020, 09:57) - anonymous [neregistrovani]

Снобовима је небитан квалитет већ цена....

....па им је без проблема "прошло" вино од 18, за 2000 долара. Убеђен сам да је мало људи који би провалили разлику, а да им претходно није речена цена вина! Све је то тешко фолирање...

(subota, 24. okt 2020, 09:06) - anonymous [neregistrovani]

Nema šta

I tamo i ovamo , VODA je najbolja .

(subota, 24. okt 2020, 00:04) - anonymous [neregistrovani]

Ne znam vama

Ali ono Rotsild mi najvise para oci. Cudi me da nije 4000 dolara, Rotsild je Rotsild. Nego ovaj sto se kao razumije u vina, nisi ti prijatelju probao ni pravu sljivu, a kamoli pravo vino.

(petak, 23. okt 2020, 23:00) - sumenko [neregistrovani]

@Milioneri

Brate,zadrzi se na sljivki i jelenku,ne brini o vinu kumim te Bogom.

(petak, 23. okt 2020, 22:01) - Старац без мора [neregistrovani]

Правило

Флаширано вино се отвара за столом, пред гостима. Бар код нас је то правило.

(petak, 23. okt 2020, 21:58) - Маторац [neregistrovani]

Истина

Једно је колико нешто кошта, а друго је колико то нешто вреди.

(petak, 23. okt 2020, 20:36) - anonymous [neregistrovani]

Vino

Pa u trgovini ako mosliš da prosperiraš na duže staze,nabavna cena mora biti 3x manja od prodajne.Kvalitet vina nije lako prepoznati osim ako uživajući piješ redovno isto.Vinom se danas manipuliše maksimalno u EU od 260 proba 211 manipulisano.Proizvođači skupih vina naj veći trošak imaju na etiketi.

(petak, 23. okt 2020, 18:54) - anonymous [neregistrovani]

Pohvala?

Nisu imali pojma, kao ni vecina sto kupuje takva vina.

div id="adoceanrsvdcfhklggd">