Čitaj mi!

Planinski doručak – brend „mejd in“ Zapadna Srbija

Pršuta, kajmak, sir, kačamak, pita od heljde. Zapadna Srbija predstavila je na Sajmu turizma svoj novi projekat – Planinski doručak – čiju realizaciju finasira USAID.

Na sajmu turizma velika gužva, posebno u hali gde se predstavljaju domaća turistička mesta. Razlog velike posete je i to što je subota gastronomski dan, pa su posetioci bili u prilici da na štandovima probaju različite specijalitete.

Pršuta, kajmak, sir, kačamak, pita od heljde. Takvu hranu gosti traže.

„Na osnovu zahteva, sa iskusnim stručnjacima u gastroturizmu naparavili smo meni koji će se služiti u svim hotelima i restoranima, kao brend Planinski doručak planina Zapadne Srbije“, objašnjava Slavko Lukić iz Reginalne razvojne agencije „Zlatibor“ iz Užica.

Ivan Vitorović, direktor hotela „Mona“ sa Zlatibora kaže da, ipak, postoji „lepa opasnost“ da će turisti i posle tako jakog doručka poželeti još nešto da probaju.

„Biću veoma srećan i ako tako bude. Naravno biće u ponudi i nekih drugih stvari, a na gostu je da izabere šta želi i kako želi“, kaže Vitorović.

Protiv kaloričnog doručka ništa nema ni Nenad Gladić - Lepi Brka iz Gastronomada.

„Kada dođete na planinu, planirate neki aktivan odmor, malo uzbrdo, malo nizbrdo, deset kilometara – naravno da vam treba jak doručak“, ističe Lepi Brka.

Pravo iz Svilajinca na Sajam turizma stigli su i dinosaurusi.

„Mogu da vam kažem da je odziv posetilaca odličan i da smo mi opšta atrakcija Sajma, koja privlači veliku pažnju“, ukazuje direktorka Prirodnjačkog centra Srbije „Svilajanc“, Irena Dubravac.

Beograd će u proleće ući uz latino maraton. Direktor Turističke organizacije Beograda Miodrag Popović smatra da je reč o sličnim senzibilitetima, te da se u Srbiji odlično pleše.

U Novom Sadu za jesen najavljuju obaranje Ginisovog rekorda u broju učesnika u kolu.

„Plan je da se u kolu nađe oko 12.000 učesnika. Nadamo se da ćemo oboriti rekord“, kaže Danijela Milidragović iz Turističke organizacije Novog Sada.

Utisak je da su domaći turistički poslenici dali sve od sebe da privuku goste.

„Ono što jedva čekam to je da vidim rezultate sajma i da se uverim da je ono što činimo zaista ono što što će zainteresovati naše sunarodnike da se još više zainteresuju za Srbiju“, objasnila je direktorka Turističke organizacije Srbije Gordana Plamenac.

Turizam Srbije je mnogo žilaviji nego što neki misle. Ne samo da opstaje u godinama krize nego se i razvija. Polako, ali sigurno.

broj komentara 0 pošalji komentar