Čitaj mi!

Počela prva hibridna Nedelja mode u Milanu, maske nezaobilazne

Milano je oduvek bio sinonim za modu i njegova Nedelja mode oduvek je bila jedna od najposećenijih. Koronavirus nije uspeo da zaustavi modni svet tako da je počela sedmica Milanska nedelja mode koja na drugačiji način donosi trendove za proleće-leto 2021. godine. "Milano Moda Donna" je mešavina realnog i virtualnog, puna glamuroznih dešavanja u realnom svetu i onih koje će biti moguće pratiti putem striminga.

Nedelja mode u Milanu imaće 64 revije, od kojih će 23 biti praćene uživo, a 41 digitalna – održavaće se iza zatvorenih vrata ali biće vidljive na internetu, 39 revija posvećenih ženskoj modi, četiri muškoj, 61 prezentacija i ukupno 159 događaja u kalendaru.

Ono što ovu Nedelju mode u Milanu čini posebnom jeste činjenica da su se Dolče i Gabana zvanično vratili (nije ih godinama bilo) i da Valentino predstavlja svoju kolekciju prvi put u Milanu umesto u Parizu odajući na ovaj način počast glavnom italijanskom gradu mode.

Takođe se sa nestrpljenjem iščekuje revija Đorđa Armanija koja će se u subotu, u 21.15 pratiti na italijanskom kanalu La7 u direktnom prenosu.

Nakon što je Armani za vreme najteže borbe Italije sa epidemijom izjavio da je protiv neljudskog i frenetičnog ritma mode kojoj je potrebno dati ljudsku dimenziju, odlučio je da njegova revija ovog puta bude iza zatvorenih vrata, ali u direktnom TV prenosu.

„Prada“ će u četvrtak predstaviti svoju kolekciju digitalnim putem što je i prvi put da zajedno izlažu Mijuća Prada i Raf Simons.

I Donatela Versaće je odlučila da njena revija bude onlajn dok će ove godine biti i mnogih modnih filmova poput ostvarenja Anđele Misoni koja će ispričati svoje viđenje mode, a kolekciju će moći da vide samo novinari i ljudi koji će direktno dolaziti u šourum radi kupovine.

Nakon toga na red dolazi Luiza Bekarija i njena priča Know Thyself.

„Fendi“ će ove godine učestvovati na Milanskoj nedelji mode umesto, kao svake godine, u Rimu.

Jedno od najvećih imena italijanske mode odsutno je ove godine sa čuvene modne sedmice. U pitanju je kuća „Guči“ čiji je kreativni direktor Alesandro Mikele još u julu na Instagramu objavio dugo pismo u kojem je objasnio da će ovaj modni brend od sada predstavljati svoje kolekcije samo dva puta godišnje.

Među kolekcijama koje će biti moguće videti uživo su noviteti koji nose etikete „Alesandro del Akva“, „Alberta Fereti“, „Maks Mara“, „Lorenzo Serafini“, „Luiza Spanjoli“, „Salvatore Feragamo“, „Etro“.

Nedelja mode u Milanu ove godine proslavlja i 55 godina rada Laure Bjađoti. Velika pažnja posvećena je proizvodima Made in Italy, a stanovnici Milana će moći da prate revije na velikim ekranima postavljenim u čitavom gradu.

Milanska nedelja mode završiće se 28.septembra 2020. godine.

broj komentara 0 pošalji komentar