Јединствен производ из Ваљева – купци не питају за цену

Једна од позитивних последица ванредног стања јесте прилагођавање многих привредника на онлајн пословање, а с друге стране, упознавање потрошача са неким производима за које нису ни знали да се праве у нашој земљи. Попут парадајза сушеног на сунцу и заливеног масилиновим уљем, из Ваљева.

Породица Кремић чери парадајз почела је да гаји пре двадесетак година када се из центра Ваљева преселила на периферију. Како је хоби прерастао у породични посао, повећавао се и број сорти у пластеницима.

„Има жути, црни, овакви, онакви, дугачки, кратки, банане, шта ја знам. Игром случаја посадим две различите боје и временом кад се то опраши, онда се добија трећа боја. Тако да је то све дошло до, што кажу, шаренила боја и укуса“, објашњава Станоје Кремић.

Чери парадајз није више само декорација разним јелима наглашавају Кремићи. Александар, који је са оцем у пластеницима кад год има времена, дошао је на идеју да черију сушеном на сунцу дода ароматично биље и прелије га хладноцеђеним маслиновим уљем, које у Ваљево редовно стиже са Свете горе. У маркетима сличан деликатес од само једне сорте черија има високу цену.

„Кад ми већ имамо толико врста черија, зашто не бисмо и ми направили чисто за нас, неки наш домаћи производ и онда су се ствари мало отргле контроли. Људи, буквално, не питају за цену, битан им је само квалитет. Шири неки круг мојих познаника, њихових пријатеља и људи који знају шта желе, шта траже и ступили смо у контакт преко онлајн пијаце“, наводи Александар.

Кремићима је више стало до укуса плода него до количине. Зато у производњи користе само органско ђубриво, а на зараду се не жале јер, кажу, купци лако препознају здрав домаћи производ.

број коментара 7 Пошаљи коментар
(уторак, 11. авг 2020, 18:43) - anonymous [нерегистровани]

Trzisna ekonomija

Reklama i publicitet pomazu ali ne na duge staze i stabilnu ekonomiju
Bombasticne reklame, ponekad zaslepe ne samo kupce-potrosace vec i prodavca-proizvodjaca, previse naduvan balon ne izdrzi dugo. Uvek je potrebna studija odrzivosti . U srbiji nije na visokom nivou. Brzina je dobra odlika ali samo kad je i vestina prisutna. Brzina puta vestina mogu dati dobar rezultat. Znanje, znanje i znanje je kapital !
U srbiji ima previse osoba koji misle da znaju sve, ili da znaju mnogo

(уторак, 11. авг 2020, 18:14) - anonymous [нерегистровани]

Sušeni paradajz sa začinima?

Pa pravim ga jedno dve decenije, a moja prababa je koristila isti. U Italiji možete kupiti u maslinovom ulju illi samo sušeni, i ja ga tako stavljam sušeni u maslinovom ulju ili samo osušim i ostavim u papirne vrećice.
Dakle veoma "autentična" ideja na koju je on sam došao :)

(уторак, 11. авг 2020, 17:39) - anonymous [нерегистровани]

Paradajz

ceo svet koristi suseni paradajz.Internet nije samo za drustvene mreze.ima toliko informacija o poljoprivredi i proizvodima koje je relativno lako napraviti.treba samo malo volje.

(уторак, 11. авг 2020, 17:24) - iggy smak [нерегистровани]

Bluzologija

Zašto meni nema Bluzologije za download.Možete li odgovoriti na igorcmiljanovic@yandex.com

(уторак, 11. авг 2020, 16:37) - anonymous [нерегистровани]

"Чери”???

Енглеска реч "cherry" преведена на српски значи ”трешња. Али коме још требају одомаћене речи као што је ”трешња”, нове требају, да што више збуњују људе.

(уторак, 11. авг 2020, 16:20) - Michel [нерегистровани]

Sušeni paradajz

Ovakvu vrstu proizvoda koriste puno,možda i najviše na svetu i Italijani!
To nije ništa autentično,a sunca u Valjevu ima manje nego u Vranju,još manje nona Siciliji.
Uz puno poštovanje,ovo je odličan marketinški potez,ali ništa više od toga

(уторак, 11. авг 2020, 12:17) - anonymous [нерегистровани]

Само ...

да се почетни квалитет одржи. Много наших производа је у почетку имало завидан квалитет али после комерцијалног успеха наступило је урушавање квалитета.