Увозни празници славе се и у домаћим кафанама

У нашој традицији 14. фебруар обележава се као Свети Трифун, слава виноградара, али у градовима и код младих, познатији је као Дан заљубљених.

Одмах после Нове године, јелке и Деда Мраза, у књижаре, на билборде и концертне дворане стиже знак срца.

„Публика генерално воли да има неки повод да би изашла и посетила неки културни догађај али врло често то буде и маркетиншки трик. Углавном, за 14. фебруар су то музичари који имају више романтичних песама“, каже Милица Шеварлић из Дома oмладине.

Различита су мишљења о томе која песма је најљубавнија, али сигурно је да скоро свака исписује стихове и ноте о љубави. Зато и није чудно што се овај празник најчешће обележава уз музику.

Протеклих дана билетарнице су имале много посла. Док су музичари бирали салу за наступ, публика је хрлила да нађе место у њој.

Према статистици само једне године у Италији продато је више од 14.000 ружа на дан заљубљених. Из свих наших излога позивају нас да на овај дан куповином докажемо да некога волимо.

И док већина продаваца производа и услуга управо дан љубави користи као мамац за купце једна кафана у Београду, мислила је и на оне који немају са ким да проведу данашњи дан, прославом „Анти Валентајна“.

„Решили смо да ове године направимо нешто тотално другачије. Једноставно, да људи који немају љубав или су тренутно разочарани, да их ништа то не спречава и да могу да се забаве“, Богдан Срејовић из једне од кафана у Београду.

И док љубитељи музике слушају Јосипу Лисац, групу „Ничим изазван“ или мостарске амбасадоре Севдаха, за оне који су пропустили провод, убрзо ће срца заменити број осам, и имаће прилику да већ друге недеље марта поправе утисак.

број коментара 2 Пошаљи коментар
(субота, 15. феб 2020, 01:42) - anonymous [нерегистровани]

ma mante ...

ne davite vise.

(субота, 15. феб 2020, 01:39) - anonymous [нерегистровани]

Čista komercijala

Marketing stručnjaci su odlično komercijalizovali Božić i Novu godinu i dobro zarađuju . Do 8. marta je ostao dugačak period kada ljudi manje troše. Videli su da bi zbog nekog posrnulog monaha u katoličkoj njihovoj veri mogli da naprave odličan brend da nije ubijen zbog razvrata nego zbog ljubavi i radili su na priči o "Danu zaljubljenih". Nije li to divan razlog da se u tmurno i smorno zimsko doba potroši dodatan novac i malo "razdrmaju" ljudi noseći kese iz raznih prodavnica svojim voljenim osobama. Mala pauza i sledi 8.mart koji se pretvorio u povlađivanje ženama sa raznim poklonima i cvećem. Jer bolje je žene smirivati poklonima nego da se bore za svoja prava koja i danas nisu dovoljno jednaka i ravnopravna sa muškarcima.
Industriji zabave i potrošačkom društvu leto je "zlatna koka". Naravno tu je još nekoliko lepih među praznika na koji do nove godine mame ljude na potrošnju.
Naj gori, naj bedniji i ponižavajući "praznik" potrošačkog društva je "Crni petak".