БМВ променио лого

Култни немачки произвођач аутомобила БМВ има нови лого, што је највећа промена брендинга те компаније од када је лого направљен 1917. године.

Као што је случај са бројним другим редизајнима логоа, који се предузимају и јурњави за естетским решењима тренутно у тренду, нови лого БМВ-а потенцијално жртвује добро познати идентитет немачког гиганта зарад наводне модерности, наводи портал Verge.

Две су велике промене. Прва, која је наишла на бројне позитивне реакције, јесте да се БМВ вратио на раван дизајн и одбацио тродимензионални изглед и ефекте сенчење уведене 1997. године.

Прва промена враћа лого на онај који је немачки произвођач користио од 1963. године.

Друга промена, међутим, није наишла на позитивну реакцију. Одбачена је црна позадина спољног круга, који је сада провидан са циљем да буде минималистичан.

Јенс Тимер, потпредседник компаније за односе са јавношћу и брендинг, каже да нови лого симболизује значај тог бренда, његову релевантност и задовољство вожње.

Број коментара 9

Пошаљи коментар

Упутство

Коментари који садрже вређање, непристојан говор, непроверене оптужбе, расну и националну мржњу као и нетолеранцију било какве врсте неће бити објављени. Говор мржње је забрањен на овом порталу. Коментари се морају односити на тему чланка. Предност ће имати коментари граматички и правописно исправно написани. Коментаре писане великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора и краћења коментара који ће бити објављени. Коментаре који се односе на уређивачку политику можете послати на адресу webdesk@rts.rs. Поља обележена звездицом обавезно попуните.

петак, 29. март 2024.
24° C

Коментари

Istina
Зашто морамо да славимо Осми март
Re: Ministarka zdravlja????
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Мајка
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
Rad s ljudima
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво
'Ako smo pali, bili smo padu skloni.'
Акушерско насиље – чије је ћутање неопростиво