Магазин „Вог“ без фотографија на насловној страни

Јануарски број италијанског модног магазина „Вог“ биће објављен без фотографија и фото модних едиторијала. Ту одлуку донело је уредништво италијанског издања магазина.

На насловној страни и унутар магазина ће се наћи илустрације. Одлука је донета како би број био реализован без путовања, слања одеће или загађења било које врсте.

Уредник италијанског „Вога“, Емануеле Фарнети у саопштењу објављеном на сајту магазина навео је да је оваквом одлуком желео да лансира поруку.

„У глобалној дебати о одрживости, и вредностима које ће 'Вог' настојати да промовише у наредној деценији, постоји један аспект који ми је посебно важан - интелектуална искреност. У нашем случају, то значи признати да постоји значајан утицај на животну средину повезан са издавањем модног магазина“, написао је Фарнети.

Уредник чаописа  је објаснио да је на издавању септембарског броја радило 150 људи, који су због посла били на 20 авионских летова и десетине пута путовали возом. Он је истакао и потрошњу струје, пластични отпад и велику количину бачене хране која је обезбеђена за фото сешне.

За илустрације у првом овогодишњем броју ангажовани су јапански илустратор Јошитака Амано, сликар пореклом из Мозамбика, Каси Намода и италијански цртач стрипова Мило Манара.

Уочи изласка на киоске следеће недеље, „Вог“ је представио јавности седам различитих насловних страна, које су дело различитих аутора.

број коментара 1 Пошаљи коментар
(уторак, 07. јан 2020, 14:35) - Stefan [нерегистровани]

Marketing

Iskoristiš to što će cela rasa da izumire kako bi još malo marketinga napravio i uštede na proizvodnji.

Svaka čast!