Читај ми!

Coca-Cola HBC Србија кроз нову иницијативу дељењем знања оснажује купце

Свесна значаја партнерства, компанија Coca-Cola HBC Србија покренула је јединствени пројекат Coke Academy, тродневну едукацију намењену власницима и менаџерима малих трговинских радњи, која је у фокус ставила унапређење њиховог пословања.

Coca-Cola HBC Србија кроз нову иницијативу дељењем знања оснажује купце Coca-Cola HBC Србија кроз нову иницијативу дељењем знања оснажује купце

У сложеним тржишним околностима, условљеним притиском конкуренције, али и геополитичким дешавањима, Coca-Cola HBC Србија кроз Coke Academy подржава мале трговинске радње, делећи пре свега знање, као најважнији ресурс. 

У забавној атмофери, уз испијање коктела и обилазак пунионице, кроз низ предавања, панел дискусију и едукацију интерних и екстерних стручњака, око 50 представника малих трговина добили су важне одговоре како да побољшају свој бизнис и адекватно и ефикасно реагују на пословне изазове. 

„Неговање партнерских односа и остваривање заједничког раста на тржишту треба да буде стратешки приоритет одговорних компанија. Управо је дељење знања и искуства које смо добили кроз Coke Academy за нас шанса да унапредимо и опоравимо пословање, али и дамо снажан допринос привредном развоју у целини. Поверење у послу је кључно, а Coca-Cola HBC Србија управо на овај начин показује колико пажње поклања својим партнерима, што охрабрује и мотивише", казала је Дијана Ђокић Николајевић, власница Т.Р. ТРИОКС Д.Н. из Пожаревца. 

„Мали пословни колективи немају довољно искуства, знања и финансијских ресурса како би спровели истраживања које нам је Coca-Cola HBC Србија представила. Подаци које смо од њих добили су од суштинске важности за раст малих трговина, а на нама је да их имплементирамо у складу са својим пословним окружењем и приликама", изјавио је Димитар Цветановић, руководилац набавке трговине на мало Леон из Врања.

Током три дана, представници малих трговинских радњи стицали су од запослених у компанији Coca-Cola HBC Србија, али и екстерних предавача, знања из важних тема: управљање категоријама, управљање растом прихода, савремене технике и дигитални алати за унапређење продаје и бизниса, као и начини за мотивацију и задржавање запослених.

„Партнери се препознају према томе колики су ослонац једни другима, у добрим или мање добрим временима. Кроз године сарадње научили смо много од својих партнера, а сада, у овим изазовним временима, желимо да своје знање и искуство поделимо, свесни да је пут успеха лакши ако делујемо заједно, кроз снажне иницијативе, дијалог и поверење. Coke Academy је прилика да разговарамо о изазовима са којима се сви без изузетака суочавамо, али и о најбољим одговорима које можемо да дамо, богатији за ново искуство, потенцијално решење и на крају дана, богатији за још чвршће партнерство", поручио је Светослав Атанасов, генерални директор Coca-Cola HBC Србија и Црна Гора.

Током тродневне едукације, организована је и панел дискусија под називом „Тренутна економска криза и утицај на мала и средња предузећа". Том приликом, представници Привредне коморе Србије, трговинских ланаца Веро, Медиус и Домаћа трговина, као и представници компанија Coca-Cola HBC Србија и Бамби, разменили су своја искуства о условима пословања малих и средњих предузећа у отежаним тржишним условима, али и поделили савете како прилагодити бизнисе новим околностима.

субота, 21. септембар 2024.
14° C

Коментари

Re: Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Steta
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Re: Ко би свијету угодио
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Knjiga
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи
Komentar
Амазоновим „Прстеновима моћи" нема помоћи