Читај ми!

Зашто се успешно тестирана локомотива на водоник допада путницима

Аустријска железница успешно је тестирала локомотиву чији погон ради на водоник.

Тестирање воза на водоник „Корадиа Илинт", произвођача „Алстом" трајало је три месеца. 

Према саопштењу Аустријске железнице, воз је испунио све захтеве, могао да је испуни и потребе реда вожње, а локомотива је у свако доба имала довољно резерви водоника како би без ограничења комфора путника премостио кашњења или прекид на прузи.

Аустријска железница је воз на водоник тестирала у регуларном путничком погодну на линији од Беча, преко Винернојштата до Феринга, односно од Винернојштата до места Пухберг ам Шнеберг.

За разлику од локомотиве на дизел, воз на водоник нема локалну емисију угљен диоксида.

Такође, воз на водоник добро је прихваћен код путника, због рада са скоро нимало буке.